Lördag 24/3

Hejsan Alla glada!

Nu är jag tillbaka igen, ja jag vet jag har varit dålig med bloggen nu på slutet men jag hoppas att ni kan förlåta mig lite iaf

och torsdagen och fredagen lämnar jag för annars blir detta en alldeles för lång blogg, faktiskt skrivit ett mail på ungefär 3 a4sidor ikväll så jag vet inte hur mycket jag orkar att skriva nu ikväll, så det får räcka med lördagens bravader tycker jag. hoppas ni är nöjd, men det är faktiskt jag som bestämmer och det är jag nöjd med.

Ja jag vaknade kl 0800 imorse faktiskt och va jättepissnödig, hade ju druckit en massa juice igårkväll och trots att jag var på toa några gånger igårkväll räckte det tydligen, så det vara bara att pallra sig upp för att sedan gå och lägga mig igen. skönt att få sova på helgerna=)

sen gick jag upp kvart över 10 ungefär, käkade lite frukost och sådära, sen va jag klar lite tidigare än planerat så då böt jag plats på sängarna, tog in min "sängsoffa" in i sovrummet och ska använda den som säng och tog ut min "säng" i vardagsrummet och ska använda den som "sängsoffa" istället...blir nog bra det dära.

men hann inte klart med allt, så mkt tid hade jag itne på mig, så sedan gick jag och slängde lite soppor innan jag åkte och hämtade billy, sen ner till coop och vi hoppade in i robins bil och åkte till bålsta för träning.

träningen gick precis lagom bra idag, har ju fått order av Jessica att itne ta i allt för mycket på träningarna för att medspelarna inte så tappa sitt självförtroende när do mblir uppsnurrade av mig hela tiden, så jag ligger lite lågt mmed det på träningarna och tar det på matcherna istället.

eller nu ljög jag lite, jag och Jessica har kommit överräns om att det blir bra så, så riktigt order har jag iten fått faktiskt. rätt ska vara rätt

efter träningen så skulle billy och robin spela på hästar så vi tog oss till bålsta centrum för att spela, själv så spelade jag inget utan jag tog en strycktipskupong och kryssae lite, utan att lira på riktigt, bara kolla hur många rätt jag fick och det blev till slut 10 rätt. ändå hyffsat tycker jag.

och efter en knappt timme eller vad det kan ha tagit så åkte vi hem mot märsta igen, föresten så pratade ajg lite med sara under tiden jag väntade och det är alltid mysigt, skickade även nå sms till Jessie men det är sånt hon får stå ut med nu för tiden.

och när vi kom till märsta så bestämde vi oss för att vi skulle käka, så vi åkte till campino och käkade, det blev lövbiff o pommes för billy, jamicapizza för robin och märsta special för mig, på den var det oxfile beasås och championer, riktigt gott var det.

efter det hem, kollade klart på första perioden av skellefteå-södertälje so mstod 0-0, sedan kollade jag va det stod i malmö-röglematchen efter första perioden och där stod det 1-1 har jag för mig, så då skickade jag ett sms till Sötsarg utifall att hon hade missat det, jag menar, hon va ju ändå där och kolla så inte alls säkert att hon har koll på sånt.

sedan åkte jag och handlade och kom på en smart grej innan jag gick in i affären, jo jag tog på mig handsfreen och lyssnade på musik under tiden jag handlade, skitsmart tyckte jag=) slapp jag gå där och tråka för mig själv

och handlandet gick bra det tycker jag allt, fick väl med mig det mesta, dock börjar jag bli less på dom, jag har tänkt köpa risnudlar nu tre gånger i rad, men gissa vad, det finns inga, dom har bara äggnudlar och det är inte ens nästan lika gott, blir så trött på dom. BAJS

sen kom jag hem och då va nästan andra perioden klar i matcherna, packade upp det jag hade handlat och sedan skrev jag ett sms igen till jessica och berättade att det nu stod 2-2 efter två perioder mellan malmö - rögle, vilken tur att hon har mig som kan berätta det för henne.

sedan kollade jag lite på brasilien - chile som brassarna till slut vann med 4-0, tyvärr så sprang det in massa cpskadade människor på planen idag igen, dårar, fan ni förstör bara kan ni fatta det..IDIOTER blir så jävla sur på dom.

sedan kollade jag på tredje perioden av hockeyn, eller ja, jag började kolla p åden men lyckades somna, vilket var väldigt skönt, det kan man inte säga något annat om, men jag vaknade iaf till liv sedan och såg att matcherna va slut, skickade då ett till sms till Jessica och berättade att malmö faktiskt vunnit idag igen, i sudden med 3-2, så det va ju ändå ganska bra.

och skellefteå vann även dom i sudden, dom med 3-2
och björklöven lyckades vinna borta mot leksand, kan det ha varit med 4-2, osäker där den matchen började lite senare så har itne jättekoll p åden faktiskt. men men vinst för björklöven vet jag, huvudsaken det ändå

och vad gjorde jag sen, jo jag skulle skicka ett sms till Jessica igen och kolla hur läget var och så, men just då så loggade hon in på msn, UNDERBART
så jag snackade med henne där, och ja jag skickade faktiskt ett sms til lhenne ändå ,lite mysigt ska hon väl ändå få det.
och så fick jag höra att hon inte hade haft telefonen med sig på matchen utan istället hade hon 7sms från mig när hon kom hem som väntade på henne, tror hon tyckte det va lite mysigt i alla fall. synd vore det ju annars.

och fick höra att dom gjort som jag föreslog igår, att även kolla på malmö ff som spelade mot Lyn, tror do mkommer från norge och oslo, lite osäker där men aja, huvudsaken är att do mvann med 2-1 efter att osmanovsky eller hur han stavar satt en hörna på övertid. det va trevligt, har för mig att junior gjorde det första målet..hm

men iaf så hade det varit riktigt fint vädernere i malmö idag, DOCK en 17m/s vind som gjorde det svårt för grabbarna att spela. men av vad jag har förstått så spelade dom ändå rätt bra och vann mycket rättvist. fan slarvigt av mig, inte frågat Jessie så mycket om matchen än ju, ioflörsig frågat en massa annat, hinner ju inte med allt man vill, knas knas

va har jag gjort mera då, jo jag har fixat det sista med "sängarna" så det är klart nu när jag ska sova i alla fall, sen har jag lyckats att äta mat, blev en matlåda med ris och korvstroganoff, gott gott som vanligt, så nu har jag "bara" 8 matlådor kvar i kylen

sen har jag kollat på Pokerfejs, MrBean och nu ikväll Spanien - Danmark som spelar i Sveriges kvalgrupp, Spanien vann till slut med 2-1 efter att ha lett med 2-0 i paus, men do mfick ju lite hjälp också, Niklas Jensen tror jag att han hette, fick först ett gult kort efter 16minuter, sen fick han sitt andra i den 19matchminuter så det försvårade danskarnas möjlighet till att lyckas knipa någon/några poäng nere i madrid idag.

men ja man fick in en tidig redusering i andra halvlek och var ändå rätt så nära att få till et ttill i slutet av matchen men nej Spanien vann till slut.

sen har jag pratatmed lite mysigt folk på msn
föresten så lyckades jag ju att skriva ett mail som jag sa, till min "mentala coach" Catrin, aslänge sen vi snackade så nu jävlar har hon lite att läsa! hoppas hon inte klagar allt för mkt på min bok jag skrev till henne, även Jessica fick läsa det, kändes ju taskigt och skriva så mycket och inte låta henne läsa det. så det fick hon göra. annars kanske hon tror att jag är otrogen.

så nu kan jag ju fortsätta att vara otrogen fast hon tror att jag säger allting till henne, skitbra=)

men mycket mer än så har inte jag gjort idag om jag ska vara ärlig.
så nu ska jag avsluta denna dag tänkte jag, skriva några sista rader i bloggen och sedan säga hejdå på msn till Sötsarg och ta ur linserna och sedan gå till sängen och fortsätta min konversation med henne innan det är dags att somna.

imorgon är det match igen, näst sista och för er som itne vet det så vann vi i torsdags och har faktiskt en chans att gå upp till div 1 nästa säsong, visst vi behöver lite hjälp och så men chansen finns, men till att börja med MÅSTE VI VINNA VÅRA MATCHER och sedan se vad som händer i det vi INTE KAN PÅVERKA

men nu ska jag avsluta detta och hoppas att ni haft en underbar helg och att eran söndag bli bra den med!

För er med mindre koll så ställer vi tillbaka klockan en timme inatt då vi går till SOMMARTID
fan va underbart vi närmar oss sommarn
SOMMAR = lättklädda tjejer, sola bada festa golfa och ha allmänt skoj
Det ser man verkligen fram emot

Ta hand om er där ute!
Tänker på er alla!
Puss Puss på Jessica!


*vinkar*


En svensk o norsk campade i Sydafrika
Så tittade ett lejon in i tältet o slickade sig om munnen
Svensken tar på gympaskor och norrmannen skrattar:
- Haha, tror du inte lejonet kan hinna ikapp dig när du har disse jympedojjar på?
Varvid svensken svarar:
- Jodå, men jag springer snabbare än dig...



*Dagens Sötsarg*
Jessica har haft en underbar "Sportdag" idag, tyvärr utan mig men jag vet att du haft det bra och det glädjer mig


VARFÖR DET ÄR SKÖNT ATT VARA MAN
Garaget är helt och hållet ditt

Kommentarer
Postat av: Jessie

Nästa gång vi ska ha en "sportdag" så ska du fan vara med... det tycker jag faktiskt... du kommer att älska det... och vi kommer att älska att ha dig med oss... det vet jag redan nu...
Bra att du e på riktigt bra "skriv humör" idag... det gillar vi!!!
Se nu till att #10 blir matchens lirare imorgon... så du kan få ännu ett strykjärn... det kan behövas... eller kanske en ny dammsugare... hmm...
Puss å kram!

Postat av: Milli Vanilli

"För er med mindre koll så ställer vi tillbaka klockan en timme inatt då vi går till SOMMARTID"

Vem är det som inte har koll egentligen? :P :P

2007-03-25 @ 16:18:22
Postat av: Cheap Jordans

Thank you for taking the time to publish this information very useful!

2010-12-29 @ 07:08:52
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback