Lördag 17/3

Hejsan alla glada!

Nu är det lördag och här är dagens blogg! 

Pratade såklart med Jessica igår innan jag somnade och la väl på någongång efter 03 skulle jag gissa, sen vaknade jag 0845 imorse av någon konstig anledning, men somnade om och sov sedan till 11, så det va skönt 

Då gick jag upp satte på datan och fixade lite frukost, blev en banan, två mackor, en tallrik me fil jordgubbssylt och kalaspuffar, trots att puffarna kanske passar bättre till kalaset imorgon! 

Sedan spelade jag lite poker, läste anders andersson underbara "dagbok" på
www.mff.se , ringde sara och kollade om hon ville hänga med till ikea men hon hade inte tid med mig. Så efter att jag borstat tänderna och satt på mig kläder och så satte jag mig i bilen och åkte till ikea. Väl framme på ikea så började jag med att lämna tillbaka barinsattsen som inte passade i min bokhylla jag köpte, efter det gick jag in och kikade en snabbis på sportex innan jag smög in på ikea, jag hittade lite lampor, en matta, galjar, "ljushållare" eller vad jag ska kalla det, det var väl ungefär vad jag köpte tror jag. Lite småplock sådär. 

Sen åt ja mitt äpple och banan påväg hem, eller ja, åkte inte hem direkt, åkte först och tankade bilen innan jag åkte och hälsade på familjen. Dock var bara pappa hemma, han höll på med dammen på baksidan, det blir nog skitfint sen när det blir klart. När det blir klart är omöjligt att säga men förhoppningsvis detta årtusende i alla fall. Syrran var på jobbet och mamma och hade precis stuckit ut och cyklat med tintin innan jag kom, såklart så cyklade inte tintin utan det var mamma som cyklade och tintin sprang bredvid.

Så jag snackade lite skit me pappa sedan gick jag in och kolla posten jag fått, sedan la jag mig i soffan och vilade lite. Efter att ha varit ute en timme ungefär så kom mamma och tintin tillbaka, och jag fick träffa min älskling, därför jag åkte dit huvudsakligen, och för att gå ut och gå lite med honom ,men nej, det blev inte så idag då han cyklade istället.. 

Efter att ha hälsat på älsklingen och pratat lite skit så satte jag mig i bilen igen och åkte hem. Då kollade jag andra halvan av matchen rögle-malmö som malmö vann med 4-1 bra bra vunnit dom fyra inledande matcherna i kvalserien och detta ser mycket lovande ut. Björklöven vann över leksand med 2-0 och södertälje vann med 3-2 hemma mot skellefteå. .

sedan pratade jag lite med folket på msn innan jag bestämde mig för att laga lite mat, det blev ris och korvstroganoff idag som jag som vanligt är väldigt nöjd med. Åt maten och kollade på "elitserieextra" samtidigt, sedan diskade jag undan efter mig innan jag gick tillbaka till datan.

Bestämde mig sedan för att lägga in musik på telefonen och det tog ju sin lilla tid, men bra blev det i alla fall för nu har jag musik på telefonen igen..UNDERBART Dock kanske ja inte har lika stor nytta av det nu, för åker ju bil till jobbet nu, men ja till bussresor och så..PERFEKT 

Sen har jag kollat lite på tv, sing along, extra extra, bond, med mera. mest haft det på i bakgrunden, sen har jag städat undan lite papper och skit som legat framme, nu var det dags att ta bort det tyckte jag.. Har även spelat poker ikväll utan nå vidare framgång, men man kan ju inte vinna varje gång tyvärr, även om jag tycker det. Eftersom jag är bäst borde det ju gå!

Blev även två billys(stefans) pizza nu ikväll då jag blev hungrig när jessie sa att hon käkat en kebabtallrik..åå vill ju också ha..vill fortfarande ha det ju! 

Men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig i sängen, och klockan e inte ens 23, shit va jag e tråkig, men ja e trött och match imorrn så det kan ju vara bra att vara utvilad till den, sen så blir det inte allt för mycket sömn i veckan som kommer så det här blir skitbra!

Alltså match imorgon igen, andra kvalmatchen och vi möter falun hemma, ska bli riktigt kul! Hoppas och tror såklart på vinst! Och förmodligen kommer jag att göra ett mål imorgon också men det visar sig! 

Ta hand om er och hoppas att eran lördag varit bra!
PUSSPUSS på MIN SÖTSARG 

*vinkar*  


En norrman gick till biblioteket för att låna en bok om teater. Bibliotekarien beslöt sig för att driva med honom. Han fick därför telefonkatalogen över Oslo med sig hem. Efter en tid kom mannen tillbaka med boken. Bibliotekarien undrade:
- Hur var boken?
- Jag tänkte inte så mycket på innehållet, men vilken uppsättning, med så många skådespelare.
  



*Dagens Sötsarg*
En låt jag skickade till henne

"Evan - Nobody else like YOU"

Kommentarer
Postat av: Jessie

Du kan faktiskt inte äta HELA tiden... eller jo det kan du ju tydligen...
Men du lyckades ju faktiskt sova en del på din "sovdag" trots allt... det e ganska bra jobbat tycker jag... och du har hunnit med att göra en massa saker ändå ju... duktig du e...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback