Fredag 9/3

Hejsan gott folk!

 

Välkomna till dagens blogg!

 

Idag är det fredag igen, underbart va=) fredagar är alltid sköna, på jobbet går tiden alltid fort och sen är man alltså ledig fredakväll och lörda sönda från jobbet, UNDERBART JU dom flesta e ledig på helgerna i alla fall, endel jobbar trorts helgerna, vilket även jag gjorde då jag va på donken.

 

Men till dagen då!

Vaknade 0540 idag, japp tog lite sovmorgon eftersom jag va tidig till jobbet igår, så gick upp 15minuter senare idag, vilket va skönt men ändå väldigt trött imorse. Käka frukost o klädde på mig o sen satte mig i bilen och åkte till jobbet, va som sagt trött men höll mig vaken i alla fall och tog mig till jobbet oskadd utan att krocka, braigt gjort va=)
va på jobbet  0645, så jag tänkte, jag sitter kvar här o sover lite, skönare att sova i bilen än uppe på bordet i boden, så jag ställde klockan och sov i 10minuter, sen gick jag upp i boden, dom andra hade itne kommit än så det va bara att lägga sig och sova lite i boden med, dom andra kom väl 0710 ungefär och jag hörde dom utanför satt när dom öppna så satt jag upp, sen om jag såg jättetrött ut är väl en grej, men dom såg mig inte liggandes på bordet sovandes i alla fall.haha braigt värre fan.


Sen gick vi ut o jobba 0730 och det va tätningar idag, jobbade med fritts och det va trevligt, inte jobbat ihjäl mig idag heller, och ja fritts jobbade nog hårdare än mig idag, jag har mest kapat gips åt honom, men ja, e man grym så är man=)

första rasten åkte vi iväg och käkade buffé, gott gott ju, ris o kyckling o fisk o sallad blev det för mig?sen sockerkaka till efterrätt?

Andra rasten vart det mackor o frukt..gott det med och tidningsläsning såklart..och martin la sig på bordet och sov lite så då såg jag chansen och gjorde samma sak..haha

Måste föresten berätta?

Martin sa imorse att han va förvånad att jag inte sov, för det hade han hört från mina kära polare på skrapan att jag va väldigt bra på..haha

 

Men sen idag fick jag höra att micke som jag jobbar med nu hade lagt sig för att sova lite förut på en rast, han va ensam på bygget då, och så hade han vaknat upp två timmar senare haha, lite skön snubbe?sover bort arbetsdagen..grymt ju det har inte jag lyckats med "än" hihi

Sen packade vi ihop vid 15 så 1515 åkte jag hem och va hemma vid 16 idag, underbart skönt.

Satte mig vid datan, kolla runt lite, duschade o åt lite och sen kollade jag på Prison Break, fan va bra serie, säger jag varje gång men ja den är verkligen grym!

 

Sen kom billy och hämtade mig och vi åkte till bålsta för träning, sov som vanligt på väg dit vilket var skönt.. träningen gick väl bra, spelade smålagsspel på slutet och så körde vi sista målet vinner, och ja, GISSA vem som avgjorde?

JAPP ni gissade rätt, det var självklart #10 som gjorde det

 

Sen hem, satte på datan och tv, kollade på let´s dance och malmö-leksand. Ebba åkte tyvärr ur idag, och lasse, ja hade åkte inte ut idag heller alltså, och gissa vad, det va första gången han faktiskt dansade idag, visst han va sämst som vanligt men han dansade..bara det va ju en chock, och 17poäng fick han ihop, 13 mer än förra veckan då han fick lägsta möjliga poäng..haha

 

Och idag fick Erica Johansson och Daniel max poäng, 40poäng, 10or av alla alltså, riktigt sjukligt bra gjort.

 

Har för övrigt lirat lite poker ikväll och kommit sämst 3a i alla 4a turneringar jag spelat så nu  har jag ökat ?stacken? lite vilket känns bra såklart?

  

Men nu ska jag avsluta denna blogg och kollad på reprisen av Lustgården?

Hoppas ni haft och har en underbar fredag!

Min har varit bra!

Ser fram emot en härlig helg!

Ta hand om er!
PussPuss 

*vinkar*  


En svensk hare kom nära den norska gränsen. Då träffa han en norsk hare. Den svenska haren sa
- varför flyr du ?
- för de e älgjakt i norge,
- men du e vell ingen älg.
- nej men sej de te normänen.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Där ser du... det e fritt fram att sova för dig på jobbet nu ju... det e tydligen inte bara du som gillar att sova på jobbet...
Låter som du haft en bra fredag baby... vi får hoppas att resten av helgen blir MINST lika bra...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback