Fredag 16/3

Hejsan!

 

Nu är det fredag igen och åter dags för blogg! BRA VA!!

 

Börjar väl som vanligt med att dra dagen!

 

Gick upp 0540 när klockan/telefonen ringde, käkade frukost o borsta tänderna, hann jag inte lägga mig i sängen något för klockan va 0610 och jag fick istället gå och sätta mig i bilen och åka till jobbet.

 

Och bilfärden till jobbet gick kanon idag, somnade ju tidigt igår eftersom att Jessie va ute och gjorde malmö osäkert så det blev inge telefonprat med henne så jag gick och la mig strax efter 23 och somnade såklart ganska så snart efter det. Fick ett sms av henne precis innan jag skulle sova och det va ju inte bara lite underbart. TACK BEBIS

 

När jag kom till jobbet 0645 så stanna ja såklart och sov lite i bilen innan jag gick upp till boden där martin redan va. Satt väl i boden till 0720 innan det var dags att gå och jobba, eller nästan iaf,

Hann också såklart skicka ett sms till Jessica och tala om att jag levde=) tyvärr gjorde inte hon det inatt men det är tydligen något jag får leva med tycker hon?

 

Först gick vi till skanskas kontor och letade efter ritningar så vi kunde skriva upp det vi har tätat, och dom hittade vi såklart inte direkt, utan fick leta ett bra tag innan vi fann dom. När vi väl hitta dom så träffa vi en verkare och gick runt lite och kika på nytt jobb vi ska göra. Och vi har inget ?kort? typ passerkort som man måste ha för att komma in genom vissa dörrar, det har micke och han e hemma och är sjuk, så vi får ju gå ?små? omvägar för att komma dit vi ska.

 

Sen va kl 0900, japp det är sant, från 0720 till 0900 hade vi bara gått runt och kollat på saker och tagit fram material mm skönt va.

Och då började vi med att skriva upp det vi har gjort denna vecka, sen va klockan 0930 och vi drog och käkade lunch, skitgott.

Buffe idag igen, det va nå pastagratäng som va sjukligt god och så ris och kyckling, bra bra, för övrigt varit en bra matdag idag, men det märker ni senare när jag berättar mera vad jag ätit..

 

Åkte tillbaka så vi va där 1030 ungefär, och då gick vi med en annan verkare och kolla på mer jobb, sen gick jag och hämtade massa, och även gick på toa, och ja som iaf jessica vet så svarar ja inte så ofta i telefonen när jag sitter och skiter=) sjuk jag e va=) men men?skönt va det vilket fall som helst.

 

Sen började vi jobba igen och jobbade fram till 1350, sen hade martin bestämt att han skulle dra hem vid 14 eftersom han skulle köra upp till stugan som ligger vid sälen ungefär, så han ville komma iväg innan värsta trafiken kom igång, och jag pallade inte stanna mycket längre heller så jag drog också vid 14.

 

Va väl hemma vid 15 ungefär, skönt som fan, och då käkade jag en matlåda från igår, potatismos och lax alltså och prata lite på msn med folket.

Sedan tog jag en dusch innan jag ringde jessie, dels för att msn inte funka men främst för att jag ville höra hennes röst som jag inte fick göra igår tyvärr.

 

Sedan åkte jag och hämta billy innan vi träffa robin på coop och åkte till träningen. Det var 50minuters träning idag och den gick bra, tog i precis sådär lagom mycket=) får ju inte vara för bra lixom=)

 

Sedan ville ja skynda mig hem för att se lets dance men det hade inte robin och billy nå planer på så dom slöade extra mycket, sjysst va?inte bra alls, inte ens nästan

 

Så ja sket i det helt och tog en pizza tillsammans med billy på campino, blev en kebabpizza för mig, riktigt gott=)

 

Sedan hem, slog på datan men msn funka inte, ringde jessie men hon svara ej, ringde och prata med pappa, och så pratade jag med sara, sedan testade jag msn igen och plötsligt funkade det=) mysmys

 

Sedan dess har jag suttit här och även haft tvn på, lets dance, lasse åkte äntligen ut, vilket va bra för alla, inklusive lasse själv, och tobbe och annika fick 40poäng idag, inte illa, full pott alltså ,precis som erika och daniel fick förra veckan..imponernade?

 

Sen har jag lyssnat på bruce springsteen, gick en konsert med honom på 2an, och eftersom han e så grym så vore det ju synd att missa den!

 

Även lirat lite poker och plussat på kontot, alltid skönt=)

 

Och nu e jag väl i princip klar med bloggen.

Ska föresten berätta lite om hockeyslutspelet

 

Bryns och modo vann ikväll så båda dom matcherna går till en 7e och avgörande match som spelas nu på söndag..

 

Nej nu tackar jag för mig, ska kolla på lustgården, sen är det sängen som gäller och prata med SÖTSARG

 

Men hoppas ni haft en underbar fredag och att helgen blir underbar den med

Välkommen hem föresten Jonas Melander, som idag kom hem från Thailand?

 

Ha det bra där ute!

 

PussPuss på er!

 

*vinkar*



  
Skylt i norska fyrar:
"Den som lägger sig sist släcker ljuset." 
 


*Dagens Sötsarg*
Jessicas kommentar när jag sa att jag ville prata extra mycket med henne idag eftersom vi inte
pratade i telefonen igår


"så det måste jag lida för idag"

Kommentarer
Postat av: Jessie

Du kan ju käka som ingen annan... det där får du allt lära mig...
Väldigt bra dag för dig... med allt ifrån pizza till Bruce Springsteen... kan fan inte bli bättre...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback