Söndag 3/6

Hej igen...söndagkväll och det är dags för en blogg igen...

börjar med dagen lite smått

vaknade runt 11 och gick och åt frukost strax efter det....
sen satt jag vid datan en stund innan jag gick ut och la mig i solen o solade..hade faktiskt på mig solskyddskräm idag..visst e jag duktig, sen o mdet hjälper lr itne det e en helt annan sak..kommer ju bli en röding i sommar igen såklart..men va fan..ni älskar mig ändå det vet både ni och jag

sen fixade jag lite mackor o frukt innan ajg drog iväg och lira fotboll(trodde jag)

nejfan vi blev bara 4st so mlirade..do mandra vettefan va do mgjorde..inte ens do msom "styrde upp" att det skulle va fotboll kom...dom kom typ en timme senare i "vardagskläder" och skulle dra o köpa glass...SJYSSTA POLARE

så vi körde prciken en omgång (UNDRA VEM SOM VANN) sen drog jag hem...men det va skönt att vara ute i solen iaf...

sen la jag mig hemma och solade igen..sjukt fint väder det har varit idag ju!! MYYYS

sen när jag hade legat där och degat/sovit ett tag gick jag in i duschen MYYYYS

efter det blev det till att laga mat, det blev ris och så stekte jag på nån fisk och gjorde en sås, mysigt värre, för er so mundrar så åkte föräldrarna och tintin til lhusvagnen imorse och kommer hem på tisdag LYCKDJUREN HAR TAGIT LEDIGT FRÅN JOBBET så det är bara jag och syster hemma..trevligt värre

efter maten diska ja o så sen blev det lite fotboll på datan..starta ett nytt spel med barcelona..mysgt värre...lite grymma kanske...
sen kollade jag sporten och sen fotboll igen och här sitter jag nu och skriver en blogg igen...hoppas ni står ut med det..rätt skönt att ha kommit igång med bloggen igen faktiskt om jag ska vara ärlig...

det va min dag iaf, och föresten, ni kan väl vara snälla och påminna mig o matt jag ska ut och vattna och stänga växthuset...det vore bussigt!!

annars då, va kan man skriva här?

jag kan ju som vanligt skriva att jag tycker om Jessica..ja fan det skriver jag!

Jag tycker om Jessica Andersson

så nu har jag fått det nerskrivet också..känns bra...
det är helt sjukt vad glad man kan bli bara av att få prata med henne lite..jag förstår inte att det kan vara sant..MYYYYS sväva på moln lr vad säger man..oavsett vad så känns det otroligt bra att må bra

och på tal om Jessie, jag möter hennes lag FC Malmö imorgon med mitt Stefildo United i näst sista omgången. Serien kan avgöras, OM JAG VINNER SAMTIDIGT SOM BRORSAN TAR POÄNG AV BÄNKVÄRMARNA

eller att

Jag tar poäng mot Jessie och brorsan vinner sin match mot Bänkvärmarna..det där visar sig....tror ioförsig itne allt för mkt på vinst imorgon om jag ska vara ärlig....kommer nog vara med koncentrerad på Jessie än på själva matchen, brukar vaar så och det är inte alls förvånande..en sån tjej som hon...mm UNDERBAR ÄR VAD DU ÄR

ska ajg skriva något mer här...

nja jag vet inte riktigt...

jo, jag ligger lite i lä..
fick höra av jessie, hon kolla på ett pogram där en tjej/kvänna hade haft sex med 100 000 personer...och hon va 45år...om vi säger att hon BÖRJADE ha sex när hon va 15 så blir det UNGEFÄR 10killar o mdan...snacka om att ligga i....hon hade jobbat so mprostituerad i 8år..mmvet itne vad man ska säga o mdet där mer än att det är JÄVLIGT SJUKT..

och jag e inte dirket avundsjuk måste jag säga...lika många ETTOR har vi iaf....om ni fattar vad jag menar

annars va det en kille so msamlade på torsorna av tjejerna han hade haft sex med...och en sista tjej so mhade 8 olika "pojkvänner"

ja va säger man..KVANTITET före KVALITET eller hur va det nu??

nej nu ska jag tacka för mig och se fram emot en ny härlig vecka...förhoppningsvis med mycket sol...

hoppas ni haf ten bra helg..kan itne klaga allt för mkt på min, hade ioförsig kunnat varit MYCKET  bätter men aja...

Tycker om dig Jessica!
PussPuss
*vinkar*



* Dagens YEAHJ *
Jessica Andersson
Solen sken HELA DAGEN


* Dagens BAJS *
Folk som säger att vi ska lira fotoll och sen inte ens själva är med 

Kommentarer
Postat av: Jessie

Fan vad avundsjuk jag e... jag ville ju också ligga ute och sola hela dan... men men... man kan inte få allt... jag hade ju lyxen att sitta inne och vara bakis istället... mys... eller nått...
Och ja jag behöver ju inte påminna dig om växthuset... för det har du precis fixat ju... duktig du e...
Puss å kram!

Postat av: anki

bror du tkr mkt e mys du XD
sötve <3

2007-06-04 @ 20:57:47
URL: http://ankiblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback