Måndag 4/6

Hej igen, har egentligen ingen större lust att skriva blogg idag men måste få in dagens BAJS så det får bli en jävel ändå...

Grattis Fredrik på 20 års dagen!

börjar med dagen...som vanligt

vaknade kvart i SEX, upp och åt frukost o borsta tänderna sen tillbaka till sängen, sov en kortis och sen ringde kl igen och det var bara att ta sig upp ur sängen och ut i bilen efter att ha tagit p åsig lite kläder..

körde till akalla och träffa göran där..har ändå jobbat på bra idag tycker jag men ändå har jag inte fått någoting gjort typ..hur det går ihop ..ja det kan ja förklara men fan inte här...
första rasten blev det iaf mat, sen gick jag ut i solen..MYS

ringde eklund och robin, sen även min älskling, men självklart så svara hon inte....MEN fick ett sms strax efter att hon va vaken och ringde upp igen och fick prata med henne, hur mysigt som hellst, blir glad bara av att tänka på henne, ännu gladare blir jag när jag  pratar med henne, undra hur det blir när jag träffar henne....MYYYYS

på andra rasten åkte vi till burgerking, ska berätta en sak om det också...
men iaf jag beställde en glass och loka..mys mys

sen tillbaka till jobbet...
lämnade jobbet 1545 och va hemma strax efter 16, då va det bara att ställa sig att laga mat, pasta och köttbullar och kallsås blev det..GOTT GOTT

käkade och sen blev det en knapp timmes snack med Jessica på msn..mysigt värre....
sen (mkt SEN märker jag) åkte jag och robin till bålst aoch tränade, det gick helt okej men var rätt så trött...ocjh tröttare blev jag av träningen..kanske itne så konstigt..va säger ni??

sen hem, käkade och kollade på 2 1/2 men, kolla my name is earl och vattnat blommorna lr växterna..ja båda faktiskt...och fyllt på med mera vatten..mys mys

nu sitter jag mest och väntar på jessie...prata en stund här och sen telefon..för övrigt loggade min älskling (inte jessie faktiskt) in på msn nyss...MYSMYS...ååå hon e grym

det var min dag det...

annars kan jag väl berätta att jag fick stryk med 2-1 mot min älsklign med fotbollslagen..Grattis älsklling! och som tur va så vann brorsan min mot bänkvärmarna så jag leder fortfarande med 3poäng inför sista omgången då jag möter honom, dock tror jag han går om mig, det visar sig...

nu ska ni slippa mig mera och jag ska avslutta detta för idag...
hoppas ni haft en bra dag, min har faktiskt varit helt okej!

PussPuss
Tycker om dig Jessica

*vinkar*


* Dagens YEAHJ *
Jessica Andersson
Solen och värmen


* Dagens BAJS *
Alla jävla myggor, va fan ska dom finnas för?!?!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Men yeahj det verkar ju som du haft en bra dag idag också... helt otroligt bra detta... det e jag väldigt nöjd med... NÄSTAN lika nöjd med det som att jag faktiskt lyckades spöa dig i fotbollen... MYYYS!!! *puss*
Jag måste fan säga att jag e RIKTIGT JÄVLA imponerad av ditt bloggande... *applåd*
Och det låter nästan som du skärper dig och tränar ordentligt på träningarna nu för tiden... helt fantastiskt... min lilla "stjärna"... duktig du e...
Du e så förbannat söt... Dagens Bajs e ju en höjdare... men nä jag förstår inte varför dem jävlarna ska få leva jag heller faktiskt... vi får slå våra kloka huve ihop och försöka att utrota dem små asen... lycka till säger jag till oss...
Puss å kram!

Postat av: anki

haha jag måste bara nämna att myggorna kan bli det som utrotar människan ^^
det såg jag på nått knas program igår XD
puss på dig bror! <3

2007-06-12 @ 15:35:44
URL: http://ankiblom.blogg.se
Postat av: stefan

määä så kan det ju inte bli...vi ska ju utrota dom..aja, vi får se till att vara SNABBARE än dom

2007-06-16 @ 18:40:45
URL: http://loveblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback