Lördag 2/6

Hejsan!

Bloggdags igen och hur den kommer att se ut vet jag inte riktigt..meeen...

jag vet inte riktigt hur jag ska skriva det...jag tycker om Jessica så sjukt jävla mycket, jag tänker på henne praktiskt taget HELA TIDEN...det känns konstigt att jag gör det, det måste jag säga, men det är helt underbart mysigt...

att en person kan få mig att bli så sjukt jävla glad och må så bra bara genom att jag hör hennes röst, eller att jag får ett sms och ser att det är från henne och jag får ett ännu större och fånigare leende än vad jag hade innan, sen vad det står i meddelandet spelar mindre roll, mysigt hur som hellst.

och jag vill vara med henne hela tiden..igår önskade jag att hon kunde varit med mig hos sosso när jag gratta henne på studenten..idag önskade jag både att jag va där med henne och såg danmark sverige ikväll, dels så önskade jag att hon kunde varit med mig och familjen när vi grattade min moster som fyllde år, jag ville ha henne med mig när jag gick ut med tintin idag, jag vill vakna upp med henne brevid mig i sängen och pussa henne god morgon, KAN MAN FÅ EN BÄTTRE START PÅ MOGONEN???

jag vill laga mat till henne, äta med henne, gå på stan med henne, äta glass med henne, kolla fotboll med henne, hälsa p åhennes familj med henne, umgås med hennes vänner(mina blivande) med henne...JAG VILL GÖRA ALLT TILLSAMMANS MED Jessica Andersson...även kallad SÖTSARG BLOM

funderar på om jag ska avslöja vad det betyder men jag skippar det för nu, du och jag vet vad det betyder och det är väl det som spelar STÖRST roll....

förresten så hoppas jag verkligen itne att det hände dig och bo något efter matchen idag, kan gissa att det va endel oroligheter efter det där tragiska slutet på matchen...önskar jag kunde prata med dig nu och förhoppnignsvis få veta att DU MÅR BRA....vill inget annat, lr jo det vill jag men det är det jag vill mest med dig...

okej, kanske ska lugna mig lite med känslorna nu, vad tycker ni?
Aja, kort sammanfattat....
Jag tycker om dig Jessica..och vill vara med dig, och vil lse vad so mhänder med/mellan oss....Längtar efter dig!!

Nu håller jag tummarna för att du hör av dig snart, annars så får du sova så gott och jag hoppas att du haft en underbar dag!


Nu ska jag berätta lite kort o mmin dag, hoppas det funkar för er

gick upp o käkade frukost, vaknade typ 10 men hade TYP fått order att sova/ligga kvar i sängen till MINST kl 11, hellst 12 så jag gick inte upp förän kvart över elva eller nåt, lagade lite omelett och käkade det..sen fram till kl 1830 idag när vi lämnade och åkte till titti så har jag..

spelat fotboll på datan
spelat poker på datan
kollat runt på nätet på datan
varit ut med tintin två gånger
solat
käkat lunch
käkat lite godis o nötter och tagit en dusch...

nät vi väl kom till titti så va det typ mat direkt...hälsa p åalla och sen god kinamat som do mhade beställt..sen började matchen och jag gick upp och kollade p åden..antar att dom felsta såg matchen så den behöver jag väl inte kommentera allt för mkt mer än att det är så sjukt jävla tråkigt det so mhänder på slutet...
fan va sjuka/knäppa idioter det finns...det händer ju hela tiden tycker jag att folk springer in på plan...snart kommer väl det att hända något "allvarligt" och med det menar ajg att någon skadas/dör....för det finns tydligen så sjukamänniskor...BAJS

iaf lämnar matchen nu...
sen blev det lite snacka och hjälpa lite lätt kusinerna att ta undan lite innan vi drog hem till våra älskade djur tintin och pelle...

glömde föresten att nämna tårtan jag åt i pausen....fan vad god den va..blev två bitar då och sen en till efter matchen=) även kinamaten va god o mjag inte nä,mnde det tidigare...
Táck så mycket för maten och

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN BIRGITTA

sen körde ajg hem, pappa o mamma drack idag (som vanligt) men det är ju itne mer än rätt att det är jag som kör nu för tiden...dom har kört mig X antal gånger till hockey o golf o kompisar och så satt det är bara bra att jag kan ge tillbaka  lite...det gör jag mer än gärna!!!

hem och då satte jag mig här...HOPPAS HOPPAS HOPPAS  på en grej och får väl se hur det blir...

men nu tänkte jag avsluta bloggen för idag iaf om ni fortfarande är vakna!

hoppas ni haft en bra dag,,,SPECIELLT DU JESSICA

Tycker om DIG Jessica "SötsarG BloM" Andersson
PUSSPUSS

*vinkar*



* Dagens YEAHJ *
Jessica Andersson
Maten och tårtan


* Dagens BAJS *
Allt KAOS med fotboll (KAOS med idrotten i allmänhet)



Ps. behöver inte hoppas längre, fick precis ett sms MYYYYYS Ds.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Men shit vad duktig du e med bloggandet nu för tiden baby... jag e riktigt jävla imponerad faktiskt det måste jag säga... hmm... jag kanske också ska ta mig i kragen och börja blogga snart igen... aja... får se hur det blir med det...
Underbart att höra att du haft en bra helg iaf...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback