Torsdag 22/2

Hejsan hejsan alla glada där ute!

Hur mår ni?
Här är det ju bra!

Ska börja att berätta lite om min dag!

Vaknade 0525 då kl ringde och det var bara att gå upp dirket, fick ju order av "Rumpan" igår att om jag inte tog "rätt" tåg idag så skulle ajg itne få prata med henne i telefon idag, så ja jag hade inte mycket till val imorse, för jag vet inte om någon av oss mått särskillt bra om vi inte hade pratat med varandra ikväll.

Fick sällskap av niklas idag igen och ja vi sov ikvapp på tåget, så pass bra att vi lyckades midda att gå av på Sthlm Södra, jajamän, vi vaknade båda till på centralen, men sen så somnade vi igen båda två för att vakna igen av att dörrarna stängdes och tåget lämnade sthlm södra. satt det var bara att åka till nästa station och hoppa av där. Som tur va kom tåget som gick tillbaka mot märsta precis när vi gick av så vi hann med det. Satt vi kom nog bara 5minuter senare till jobbet, i alla fall jag, än vanligt, och lite kul var det allt, även o mdet itne alls kändes speciellt bra. Men jag ko mförst till boden på jobbet så sen kan man väl inte kalla att jag va, jag menar, jag börjar 0700 och jag va där 0715, är jag sen då?

och idag har vi jobbat lite i alla fall jag och Paul, flytit på rätt bra och vi har haft en mysig liten dag tillsammans och fått en hel del gjort=) så duktiga så, och imorgon är det fredag och det känns sååå skönt. återkommer till den.

hur gick det med sovningen på jobbet idag då?
Rätt gissat, jag sov på bra både på första och andra rasten.
på första rasten belv jag fotat av en arbetskollega när jag låg på bordet och sov, den bilden skickade han till våran chef
chefen svarade "ser skönt ut"
kollegan skrev tillbaka "tur att det är rast"
chefen avslutar med " det hoppas jag"


haha så avundsjuka dom är för att dom itne kan koppla av om somna=)

kom hem strax efter 1630 och satte på datan, värmde lite mat och gissa vem som va onlien på msn då? Jo självklart va det "rumpan" och oj så glad jag blev över att få prata med henne=) helt sjukt va glad man kan bli bara att få prata med henne.
blev lite mackor och frukt innan jag begav mig av til lträningen med Robin, billy har fortfarande lite ont i låret så han stog över dagens träning. Och en katastrof inträffade idag när jag satte mig i bilen, den har ju varit på lagning, bytt stötdämpare och så, och gissa vad, jo pappa hade glömt lämna sterion i bilen, den låg hemma i rosers, shit va det inte kändes bra. men ja det va väl lite trevligt, snacka på rätt bra med robin idag istället=) trevligt värre!

tränignen gick bra det tycker ajg allt, trevlig träning, eller kul kanske det heter och jag tog i sådär lagom mycket som bara jag kan, räcker ju med att jag är på rätt plats istället, då behöver jag iten ta i hela tiden. BRA VA

sen hem, föresten glömde ju, kommer förmodligen följa med laget upp till sälen v 17 för at tåka skidor, avslutnignsresa lixom, 100kr för boende, och då har vi stuga hela veckan, får se när man åker upp, onsdag efter jobbet eller så kanske, så behöver man bara ta ledigt två dagar från jobbet, skitbra ju. får se so msagt men jag tror att ja gfljer med dit upp.

jo sen hem, och jag körde lite försiktigt idag, va ju faktist halt ute. Sen kom jag hem och såg hur det gått för mian fotbollslag. Seriepremiären för Stefildo United slutade med 2-2 mot bänkvärmarna och det är jag helt klart nöjd med!
För Bålsta FF blev det vinst igen, 2-0 mot Gay FC, trevligt värre och behåller andraplatsen i ligan efter broder eriks lag Rosers Losers.

Vill samtidigt passa på och gratulera Jinxed FF efter 4-1 vinsten idag.

Sedan kom niklas och hanna förbi en sväng och hämtade skidkläder, dom ska ju upp till järvsö imorgon för att åka skidor i helgen, fan va skoj!
Sedan har jag skrivit två pressmeddelanden och sedan började jag med bloggen, men blev ju störd mitt i av nå "sex pogram" som visas på 4an just nu, kan jag behöva ju=)
och ni som undrar

"i genomsnitt varar ett samlag i 4-5 minuter"

men nu ska jag tacka för mig och lämna denna blogg för idag. Hoppas att ni är nöjda med det jag åstakommit. jag måste erkänna att jag är nöjd även idag!

Men hoppas att eran dag varit bra för det har min varit. ska som sagt avsluta för dagen nu!
Vi hörs imorgon igen antar jag!

Tänker på dig!
PussPuss på "dig rumpan"

*vinkar*


Olle och Karl var norrmän, och var på ett flygplan då tänkte Olle hoppa,
då sa Karl : du måste ju ha fallskärm !
Olle : varför då `?
Karl : men det regnar ju !



Känslan du ger mig, som jag aldrig haft förut
Som får mig att åka, att åka söder ut
För att få träffa, för få att träffa lilla dig
Jag vill ju bara vara, bara vara med dig
Vara med dig
Bara med dig

Kommentarer
Postat av: Jessie

Du kan fan lyckas med det mesta du... helt otroligt...
Och du får fan skärpa dig på träningarna... annars så tvingar du mig att ha ett seriöst samtal med din tränare... och tro mig det vill du INTE..
Grattis till vinsten föresten!
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback