Torsdag 15/2

hejsan Alla glada!
Nu är jag här igen, hoppas ni förlåter mig denna gång också!

Börja lite snabbt med min dag då, inte mycket att berätta kan jag väl börja med att säga, fortfarande sjuk så inget jobb idag heller. sjukligt tråkigt hemma ensamen hela dagarna ju.

vaknade runt 10 tror ja, blev lite frukost innan jag fastnade vid datan, pappa svängde förbi vid 11 med en temp och huvudverkstabletter och nesseril, tack ska du ha!
hade feber även idag men den går ju ner och hoppas att jag e feberfri imorgon, dock snorig och hostan är fortfarande kvar, även om allt går åt rätt håll vilket känns UNDERBART

Vad har jag gjort vid datan då? jadu, kollat runt på alla möjliga sidor till en början, sedan fick jag en ide, skulle göra en film..eller videoklipp, välj själva, och det sysselsatte jag mig med bra många timmar, det va skoj och jag e riktigt nöjd med dom=) va skoj ju, blev två stycken. första drev jag lite med jessie på eller vad man ska säga, den andra blev en massa bilder på mig bara och kommentarer till dom. Skojsigt värre om jag får säga min mening. sen är ju jag bra sjuk också satt det är inte alls säkert att någon annan tycker det=) men jag e glad ändå för jag fick tiden att gå MYCKET fortare.

blev lunch också men ingen middag idag, känner att det börjar kurra lite i magen nu, se om jag kan ta en macka eller två när jag e klar med detta.

ikväll har jag kollat på en Bruce Springsteen Konsert från Barcelona! mesta låtarna tagna från  "the rising" 
riktigt bra han är ju, sjukligt bra, kollade även på ett klipp från Köpenhamn där han börjar spela sin gitarr och sjunga mitt på gatan med en kille som står där och spelar hans låtar...och jag kan ju säga att det samlades "lite" folk runt omkring dom. han är så sjukt jävla skön den där snubben!

sen va niklas och jonas förbi här och ja, vad gjorde dom, jo dom kom för att hämta niklas grejer han va hit med igår, han ska inte alls flytta hit och jag ska inte alls få någon sambo, ja, jag vet inte riktigt hur den pojken tänker men ja, bara du är nöjd Niklas så är jag nöjd!

sen är det inte mkt mera att berätta.
mina fotbollslag spelade ju idag, Bålsta Spelade mot Jinxed FF som sagt och ja, som vanligt med det oavgjort, denna gång 2-2, det vi kan se som positivt är väl att vi båda två är OBESEGRADE efter två omgångar av ligan=)

Stefildo United spelade också oavgjort ikväll, man spelade 0-0 borta mot nåt gäng jag inte kommer ihåg namnet på, men det får jag väl vara nöjd med, ingen förlust i alla fall.

Nu ska jag packa ihop för ikväll och ta mig några smörgåsar.
Hoppas ni haft en bättre dag än vad jag har haft.

Imorgon är det fredag, härligt va! HELG HELG HELG

Ta hand om er!

Tänker massor på dig Jessie!

*vinkar* 



Det norska busstrafikbolaget har utsatts för mycket hård kritik.
Bussbolagets chef försvarar :
- Om vi skulle stanna vid varenda hållplats så skulle vi inte kunna hålla tidtabellen.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Nämen vad bra att du haft nått att göra idag... ja och jag tyckte att dem var riktigt jävla underhållande... du kanske får hitta på nått sånt skoj att göra imorgon också... eller ja jag e ju hemma så jag kanske kan underhålla dig en liten stund...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback