Tisdag 20/1 & Onsdag 21/2

Hejsan Alla glada!
Idag blir det både gårdagens blogg och dagens blogg. Varför jag inte skrev någon igår var för att jag kom hem sent efter matchen och sen vill jag bara lägga mig i sängen för jag va så trött.

Gick upp o käkade frukost för att sedan gå till tåget, där jag träffade niklas så jag fick sällskap på tåget. Det blev lite snacka o lite sova, lagom sådär på morgonen. Trött var man i alla fall men vad kan man begära 0600 på morgonen. PRECIS

Jobbet gick ju bra det gjorde det helt klart! Jobbade inte ihjäl oss men jobbade på och fick en hel del gjort..prefkt ju. och på rasterna sov jag, det kan jag ju tala om, på båda rasterna, hade ju endel att ta igen eftersom jag inte sov något alls på måndagen.

tog tåget hem och var hemma 1630, blev lite mat för att sedan åka till bålsta för match mot Ormsta. Kan ju säga att jag var lite seg o sliten på matchen eftersom jag knappt rört mig på 2veckor och varit sjuk, så lite förståelse för det får man väl ha det tycker jag. Vi vann matchen med 10-4 och jag lyckades göra ett mål. rätt snygt för övrigt. bra va...jag e ju BÄST, det har jag iaf fått höra från Gudrunn, så jag får väl lita på henne=)

Billy blev skadad på matchen, fick en smäll på låret så han har nu en lårkaka stackarn, så jag fick köra hem bilen till honom efter matchen då han åkte hem med sin mamma, snackade lite skit innan jag gick hem till mig. Tog en matlåda och satte mig vid datan. Satt där en liten kortis och snacka skit innan jag gick in till sovrummet och snackade med Gudrunn. Trevligt värre. Blev ju lite väl länge kanske men ja, ni anar inte hur svårt det är att lägga på när man pratar med henne, hon är helt underbar, underbaraste ja vet för tillfället, kan ni komma på något underbarare, ja ni är välkomna att tala o mför mig, för shit va UNDERBART det måste vara så fall.

Nu till onsdagen då!

Vaknade 0520 och tänkte det är lika bra att gå upp på en gång, kände mig riktigt trött men va ju tvungen att gå upp så att jag inteskulle försova mig. käkade frukost och ringde sedan niklas för att se o mhan va vaken, det va han och vi skulle ses på tåget. jag borsta tänderna. va klar för tidigt för att gå ner til ltåget så jag la mig i sängen och vilade lite, det va väldigt dumt gjort, för såkalrt somnade jag, tåget går 0604 och 0605 ringer niklas och väcker mig och undrar vart jag är. och ja, jag låg ju i sängen igen. haha
satt det blev ett tåg senare än planerat. MEEEN ingen större skada skedd, kom ju samtidigt som dom andra till jobbet och det va ju bara att skylla på att tåget var försenat, INTE ALLS OVANLIGT nu när det är så kallt, behövde itne ens säga det utan dom frågade o mtåget va försenat och ja svarade med ett ja...bra va=)

och på jobbet då ,ja vad har ajg gjort idag, nej precis i princip INGENTING ALLS
vi ligger typ före dom andra satt vi kan itne riktigt börja med det vi ska göra än, så ja vi fixade lite småsaker lite här och där, rätt skönt. men dagen gick idag med, även o mden går MYCKET långsamare när man itne alls jobbar som vanligt . då springer tiden iväg, idag kollade vi många gånger på klockan kan jag ju säga.
och på rasterna då, jodå, idag va do mlångt o bra med sömn på båda rasterna. skönt va=) det tyckte i alla fall jag.

sen åkte jag hem, kom hem 1645 och satte mig vid datan och tog det lugnt. Ingen träning idag så efter ajg kommit hem har jag lagat mat, det blev pasta och köttfärssås, riktigt gott o majg får säga. och 4madlådor, skönt, har ju ätit upp min 7st som jag hade i kylen i söndags..hihi...mat e gott!
sen har jag ju såklart tagit hand o mdisken, kollat på vänner, duschat, rakat mig, kollat på Inter - Valencia, vilken slutade 2-2 och det var en helt okej match. sen har jag lirat litepoker annars har det itne skett så mycket, kännt mig riktigt trött idag, bara velat lägga mig ner och sova, men ja har itne gjort det men snart ska jag i alla fall lägga mig i sängen, det betyder itne att jag kommer sova men kommer i alla fall att ligga och vara helt avslappnad.

så har mina dagar varit.

Och idag har arlanda spelatatch igen, vann mot M/B med 2-1 i sudden och kommer nog att unvika kval, tyvärr, hade varit kul att möta dom i ett kval, för ja, kval kommer vi att gå till, nästan helt klart men för mig är det helt kalrt. räcker ju med att jag spelar så vinner vi, ELLERHUR=)
känner att vattenskallen bara växer och växer..haha

Annars så är det matcher för mina fotbollslag imorgon igen, seriepremiär för Stefildo United, andra säsongen som börjar och man möter Bänkvärmarna på bortaplan ,ska bli kul att få komma igång med seriespelet igen.
Bålsta FF möter gay Fc hemma på "Turvallen" imorgon, ser jag också fram emot, ligger för närvarande på andra plats bakom broder i serien efter tre omgångar, två vinster och en oavgjord, såklart oavgjord mot Gudrunns Jinxed FF, och jag vill passa på och önska dig lycka till i matcherna imorgon baby! "Kicka ass"

Föresten, när ajg pratade med Gudrunn i telefonen i måndags sa jag något so mjag funderat på ända sen dess, jag sa det inte "med flit" utan det bara "flög ur mig"
Och ja som sagt jag har funderat över det, hur det kunde lämna min mun, ja har funderat på vad det betyder. itne själva orden, utan betydelsen av att jag sa det. att jag säger det sådär omedvetet. Men jag vet itne o mjag har kommit fram til lnågot, jag är ju konstig helt klart och säger väldigt konstiga saker.

Men ja, jag vet itne riktigt, försåtr mig itne på nuvarande situationen riktigt, som är mellan mig och Gudrunn, men ja, jag kommer ju snart att få träffa henne och ni anar itne hur mycket jag ser fram emot det, jag vet itne om jag själv vet det, med tanke på måndagskvällen. Äh ska lämna det där nu, iaf i bloggen, kanske tar det med dig Gudrunn, men inte över "bloggen" haha  

men ja nu e jag nöjd med dagens blogg, hoppas at tni andra också är det. Ska gå och lägga mig i sängen nu tänkte jag, en dag imorgon också ju. tyvärr utan Gudrunn brevid mig men ja...*ingen kommentar*

Hoppas eran dag har varit bra!
Tänker på dig Gudrunn!
PussPuss

*vinkar*


Varför finns inte saltströare på norska matbord?
- Vet ej!
- De norska fruarna har svårt att fylla de, genom de små hålen!




Jag vet att du är långt, långt ifrån mig

Men om du bara vill, och hjälper lite till
Så kommer du att vara, den ända jag vill krama

Ja du kommer att vara, den ända jag vill krama


Kommentarer
Postat av: Jessie

Nä altså detta blir ju bara värre och värre... du lyckades missa tåget idag igen... snart e det telefon förbud... inget snack om saken.. SKÄRPNING GÖTE!
Jobba inte ihjäl dig imorgon... och kicka ass på matcherna...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback