Tisdag 13/2

Hejsan alla glada, hoppas ni mår bra där ute för det gör inte jag, jag  e ju sjuk, och det är verkligen inte skönt kan jag säga, det är helt värdelöst att vara sjuk. man tycker bara synd om sig själv och kan typ inte göra ett skit, då jobbar man fan heldre...inte kul alls, så känner jag iaf och jag gissar att dom flesta tycker likadant, många som e sjuka nu ju, illa illa..."februarisjukan" eller vad är detta?

min dag har alltså inte varit allt för underhållande, om den nu brukar vara det när jag e frisk, det vet jag väl inte heller ioförsig.
vakna 0530 och kände att jag kan verkligen inte jobba idag, så jag hörde av mig till jobbet och sa att jag skulle stanna hemma.

sedan sov jag till 1030 ungefär och då ringde jag tränarn och sa att jag inte kunde vara med på matchen ikväll, inge roligt besked för honom att få eller för mig att ge, hela 6st ordinarie spelare borta till kvällens match, hoppas verkligen att vi vann ändå! ska ringa robin snart och kolla med han.

sen idag har jag kollat på prisonbreak, fixat och trixat med "min grej" har jag också gjort och det börjar väl likna något nu..tror jag iaf...e du nyfiken baby?

annars har jag inte gjort mkt mer, tänkt sjukligt mycket på Jessie men det är väl ingen ovanlighet ioförsig.

sovit lite nu på kvällen också, det va skönt, dock ska jessie skicka mig i säng nu snart, det är väl bra ioförsig, bör väl sova när man e sjuk, hon e rätt klok den tjejen...men kan hon vara annat när hon e underbar? MIN SÖTSARG
nej precis, tänkte väl det!

Anja tog itne medalj idag tyvärr, men vi fick ett silver genom att Maria, 20 tog sig i mål på näst bästa tid. Grattis

nej nu ska jag avsluta detta, Alla Hjärtans Dag imorgon för övrigt, vill inget annat än att vara med dig, men ja..det får väl bli en annan dag.., kanske ska ha en egen "alla hjärtans dag" också, va tycker du?
du får nöja dig med att jag tänker på dig, mkt mer än så kan jag inte göra tyvärr..inte när du inte tillåter mig att åka ner till dig iaf. så lite ditt fel är det också...men det blir nog en mysig dag ändå ska du se! PUSS

men ta hand om er där ute..jag ska ta hand om mig imorgon, jag lovar...att försöka iaf...

tänker massor på dig!
Puss på låret

*vinkar*


"Vet du, hur man känner igen ett norska flygplan i en snöstorm?"
"Nej!"
"De har snökedjor runt propellrarna."

Kommentarer
Postat av: Jessie

Vi får fan hoppas att du snart blir frisk igen... din stackare...
Men fattar du hur nyfiken jag e!? Fan du får faktiskt se till att bli klar med den där saken snart... nu går inte detta längre...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback