Söndag 25/2

Hejsan alla glada!

ja jag hoppas verkligen att ni är glada, jag är väl lite kluven, mår väl bra men fick ett litet bakslag när jag kom hem, efter matchen, som också den va ett bakslag då vi förlorade, åter kommer till den, TRO MIG
men ja bakslaget jag fick när jag kom hem till datan ska jag försöka se positivt på, nämligen att Gudrun, "förhoppningsvis"  komemr att ha kul ikväll/inatt..även om du e trött, försök ha skoj FÖR MIN SKULL
och jag får ju gå och lägga mig i tid idag, det kan ju vara något positivt, om man ska tänka med huvet och inte köänslorna..men ja....nog med det, det där blir skitbra...får ju prata med dig nu!

nu till dagen, va som hänt!

Vaknade 0845 av att mobilen lät, jo jag hade ju ställt väckning, så då va det bara att gå upp, slog på datan, fixade lite fil+ flingor som jag åt framför datan, under tiden satte jag igång att fixa låtar för jag tänkte bränna en skiva, vilket jag lyckades med och den blev braig.
sen fick jag även i mig några mackor och borsta tänderna innan ajg gick till bilen och åkte för att hämta upp billy, sedan åkte vi till coop där vi skulle träffa robin, men han hade fattat fel, han trodde vi skulle ses där 10 men vi skulle vara där 0930 och i BÅLSTA KL 10
så vi åkte iväg före honom jag o billy, vi skulle ju nämligen städa idag innan morgontränignen, thats why...

och städningen gick väl bra, det gjorde den o va itne allt för jobbigt när man väl sätter igång och hjälps åt.
sen va det alltså dags för träning och det va mysmys tränign så där innan match, mera för att känna på grejerna och röra sig.

efter träningen va det dusch för att sedan gå till ett resturangliknande ställe där det va beställt rödspetta med potatis o remouladsås, det va riktigt gott, synd att det var för lite men det va ju förväntat...får ju ALLTID för lite på resturang..om det itne är buffe som i fredags.. det va en lyckoträff

efter matchen var det bara att gå tillbaka till ishallen och ladda inför matchen...
och matchen då hur gick den..
se, jag kom tillbaka till den! visst e jag duktig!

ja vi har ju inget att spela för längre då vi är klara för kval mot divition 1, det som vi har att spela för är väl spela ihop femmerna bättre och komma in med bra självförtroende inför kvalet..men annars itne mkt
visby däremot har massa att spela för då dom kämpar för att ta den tredje platsen som ger en chans att ta sig till div 1...och dom fick in 1-0 i början och vi bjöd sedan på 2-0..då släpptes deras nervösitet och efterso mvi inte riktigt va på tå blev det svårt att vända matchen...

matchen slutade til lslut 4-2 till visby, jag gjorde väl ingen höjdarmatch drekt, va sjukligt seg idag, det var högre tempo och jag tror att det va min sjukdom som jag hade förra veckan som jag kände av...
lyckades ändå att göra ett mål "såklart" så lite nöjd får jag ändå vara..tyvärr förlorade vi och det är ALDRIG kul...

kul även att mamma pappa syster va och kikade på matchen, tyvärr vann vi inte men..
OCH att sara och emma o hennes kille va där..kul ju, och ja mitt mål underhöll lite hoppas jag=)

efter matchen åkte jag hem, eller nja nu ljög jag lite, vi tog en sväng förbi campino och köpte pizza, och ja billy e inte allt för dum ibland, vi såg att det var mycket folk där i kön, så när vi va utanför så ringde vi dit och beställde det vi skulle ha, sen gick vi in o ställde oss i kön o vänta på pizzan, bra va....
ända minus va att det blev lite fel i beställningen, så jag fick ta en calzone istället för min capricosa.."hoppas ni gillar min stavning" men ja ingen större skada skedd, den va god den med!

sen hem till datan och här har jag suttit sen dess..precis som vanligt...snart lämnar gudrunn mig så då får vi se, blir väl kanske poker lr nåt innan jag går och lägger mig, för idag har jag "chansen" att lägga mig lite tidigare än vanlit så ja det är väl bra kasnek..det positiva jag kan hitta med det hela...

lite sport nu då,

FC Köpenhamn vann Royalleague matchen hemma på parken mot hammarby med 4-0 efter ett mål av marcus allbäck, och vilket mål sen då, tar emot bollen på bröstet och sedan "cykelsparkar" han in bollen i mål, RIKTIGT SNYGGT, tyvärr blev han skadad efter det satt han va tvungen att byta, hoppas knät inte är allt för farligt skadad bara, får kasnke höra lite om det imorgon, vem vet.
sedan kom fredrik berglund istället för allbäck och gjorde två mål, det sista gjorde jesper grönkjär..hm hur stavar han sitt namn då, det vet jag itne men en sak vet jag, sådär stavar han det inte!

mera sport...Chelsea vann finalen mot arsenal i tror det va ligacupen? med 2-1, båda målen gjorda av dider droghba..hur fan stavar han då? hjälp mig nån...och en läskig smäll fick john terry i skallen då han skulle nicka och en arsenalspelare sparkar helt ofrivilligt han i huve..han fick bäras av planen men va vid medvetande då i alla fall..hoppas det inte är allvarligt bara...

tomas holmström gjorde Hat-trick i matchen mot Nashville inatt, dock förlorade laget med 4-3 då foppa avgjort i sudden...efter att niklas kronwall "min kompis" missat pucken..menmen...han kan ju inte vara lika bra som mig, det kan man inte direkt begära..

nog för idag...
hoppas att alla ni där ute haft en underbar helg!
min har varit rätt så mysig..visst den kan va bättre men det kan den nästan alltid..ioförsig vet ajg en helg so mtyp inte går att toppa..förhoppnignsvis blir detsnart...

Ta hand o mer där ute och sov så gott när det är dags för det!
Tänker massor på dig Jessie, ja du heter faktist Jessica och nu är det slut med Gudrunn. PussPuss
längtar efter att få träffa dig sjukligt mycket.!!

*vinkar*


vet du varför norrmän vattnar sina flaggstångar?
nej
för knoppen ska slå ut



Dagarna kommer, dagarna går

Kan jag få känna, doften av ditt hår
Ser du min krage, jag vill pussa din mage?
Men om du inte vill, försöker jag lite till
För du är ju tjejen, tjejen jag vill ha
Tjejen jag vill ha

Du är tjejen J A G   V I L L   H A


Kommentarer
Postat av: Jessie

Hoppas att din kväll inte e helt förstörd i alla fall... för det vill jag verkligen inte... men jag vet jag e kass... inget snack om saken...
Nu får du ju faktiskt somna tidigt två hela dagar i rad... inte illa bara det...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback