Onsdag 28/2

hejsan allihopa!

Nu är jag tillbaka! jag lever faktist, i måndags blev det ingen blogg för jag blev lite nere när jessie va nere o vi gick o la oss o prata i telefonen istället, igår blev det ingen blogg heller för då kom jag hem 01 efter matchen så då lät jag bli att slå på datan, e ni förvånade?

jag tänker faktist inte skriva så mycket om dagarna heller, jag har jobbat o sen match borta mot nyköping igår alltså, vi vann med 5-3 och nu är vi HELT klara för kval till div 1
innan så va vi tvugna att tappa 30mål i målskillnad på två matcher..o det är tydligen möjligt?

sen när vi kom hem va vi tvugna att bogsera hem billys bil som hannas pappa hade lånat och åkt o handlat med, sen när han handlat klart så startade den inte..suck..då lämnar man den bara där nere! skitbra ju, ELLER INTE

ja så vi åkte til lstatiol o köpte bogserlina o sen bogsera jag hem billy, det gick rätt smidigt faktist...
sen hem o lägga sig i sängen och prata med Jessie et ttag, hur mysigt som hellst att få höra din röst

sen la vi väl på nån gång vid 02 tror ja, då va det dags att sova några timmar, vakna 0525 upp o käkade frukost imorse, sedan ner till stationen och jag tror jag somnade innan tåget ens hann lämna perrongen...hann iaf ställa väckning och vaknade då, av den 0545 på sthlm cantral, o då va deten station kvar och jag höll ju på att missa gå av på södra...hm, sen till bussen och ja jag höll ju på att missa gå av bussen på rätt ställe med, menmen, jag lyckades iaf och kom först till jobbet då kl va 0705..bra ju..e man grym så är man...och då va det att byta o mtill arbetskläderna för att sedan sätta sig vid bordet och sova..shit va trött ajg va imorse...och mina arbetskamrater tyckte inte att jag skulle sova redan innan vi börjat jobba men det sket jag rätt hårt i..SOM VANLIGT

sen gick vi ut o jobbade, det gick bra..jobbade på bra och gick sedan på rast vid strax efter 9, då blev det två panpizzor och lite tidningsläsande innan det va dags att somna in...sen gick vi tillbaka til lbygget efter en lång skön rast...flöt på bra idag tycker jag...sen andra rasten tog vi vid 13 som vanligt..då va det spagetti o köttfässås som gällde, sedan lite sovnign igen...sen tillbaka till bygget men vi har inte så mycket att göra just nu, vi e rätt mågna där o vi ligger före så ja, vi packade ihop och drog hem vid strax innan 15 idag, så det va skön ,va hemma redan 1600..underbart.. föresten så sov jag ju såklart på tåget hem också och satt kvar lite extra på tåget när det va framme i märsta eftersom ajg sov..o ingen väckte mig tyävrr..men ja det va bara nån minut sådär sen vaknade jag...o gick hem...

då sate jag mig vid datan...läste jessie blogg från igår..underbar som vanligt..sen lira ja lite poker..sedan bar det av att handla..vart itne så mycket idag faktist men lite lagomsådär i alla fall...

sedan packa ja upp grejerna och satte sedan igång med att laga mat, idag blev det pasta (som vanligt) och till det blev det köttfärs, lök, vitlök, mjölk o matlagningsgrädde plus gryddor..riktigt gott blev det i alla fall..
sen hade jag planer på att sitta vid tvn o äta idag, men nejdu, nu hade ju jessie kommit hem så då blev det att äta vid datan precis som vanligt...hihi mysigt värre va det att prata med henne..även o mjag fick ett litet besked som jag kanske iten ville ha men det e skitsamma...det händer när det händer..bar vänta o se..."I´m happy if you´re happy! are you happy?"

så det blev att ja snackade med henne o några andra underbara människor...sedan valde ajg att dissa henne, eller nja, jag sa åt henne att hon va tvungen att laga mat efterso mhon itne hade ätit någon middag idag, så jag skickade iväg henne att fixa det och jag själv gick och duscha..och rakade mig, shit asså va jag hatar skägg, eller nja,. skägg e väl synd o säga att jag har/hade..men fjunen i alla fall..fan måste man ha hårväxt lite överallt? räcker det inte bara med huvet? knas ju skönt o bli av meddet i alla fall..kliar inte nu=)

sen blev det lite poker igen och jag slutade 2a i turneringen vilket betydde att jag plussade i alla fall så det är ju bra=)
sedan va det dags att kolla på LUSTGÅRDEN som började kl 22, riktigt kul pogram det där, synd bara att jag itne får veta va Jessie svarar på alla do mdär roliga frågorna...*snyft*

ioförsig e det itne bara jessie ja skulle vilja veta va hon svarar..haha

o efter det satte jag mig här och började skriva bloggen, nästan i alla fall, kollade först hur det gått i elitserien idag, djurgården vann, lulea vann, mora vann, linköping vann, timrå vann, skelefteå vann..så ja det är sjukligt jämt inför sista omgånen på fredag..tror 7an har 76poäng och 11an 73, "ganska" jämt..ska bli kul o se hur det slutar...tror på linköping, lulea och frölunda til lslutspel..men det visar sig...

sen kollade jag även hur det gått för vårt kära MFF idag, och ja det vart ju förlust med 0-1 mot öster, kanske itne så bra men tydligen ändå lite intressant spel..och som sagt jag tror på SM-Guld för Malmö FF i år...

men nu börjar jag bli nöjd med denna blogg, orkar itne skriva mer iaf, snart kan jag ringa jessie också..har ju pratat slut på mina 3000minuter denna månad men om 15minuter e det den 1mars och då e det nya minuter som gäller..underbart värre!

och tyvärr orkar jag itne gå igenom min blogg idag, med stavning och så, hoppas ni har lite förståelse med det..annars så får ni väl skippa att läsa den, kanske skulle skrivit detta i början då i så fall men aja, skriver det här det blir skitbra tycker jag!

men hoppas att ni haft några underbara dagar där ute!
jag tänkte gå till sängen nu!
föresten så är det matcher för mian fotbollslag imorgon, möter brorsans lag med båda mina lag, så det ska bli intressant..tyvärr jävligt tufft men ska göra allt som står i min makt för att vinna=)

lycka till FC Malmö imorgon och Jinxed FF, ser fram emot två segrar för dig..
eller nu hade jag fan fel, du möter ju brorsan med Jinxed..jag möter Red Stars med mitt Bålsta FF, rätt ska va rätt..aja vi får se imorgon hur matcherna slutar..lyckligt hoppas vi allt!

nu retas jag lite me jessie oxå, va ju meningen att det skulle bli en överrasknign denna blogg..därför jag undvikit frågorna...men fan du frågar ju hela tin knäppa människa...nu sa ajg att jag skriver ett mail..tveksamt om du tror på det men värt ett försök tycker jag allt..

hur går det med bloggen?


* Tidsfördrivet * säger (23:51):bloggen..nej ja skriver ett mail..blir nog ingen blogg för mig heller.

JessieBaby säger (23:52):

Men men men... näää... nu skojar du allt med mig...

* Tidsfördrivet * säger (23:53):jaha....

a får väl dra ihop en snabb blogg sen då..



ja men nu ska ajg avsluta detta....
Ta hand om er där ute!!
vi hörs imrogn igen!

Älskar er där ute!
Tänker på dig Jessica!
Ser fram emot att få träffa dig..vill ju som sagt krama dig, det kanske du läst/hört

PussPuss

*vinkar*


Vet du vad det bästa med Norge är?
Nepp.

Det går flyg därifrån till Sverige

Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag vet att det e din hobby att terra mig men du kan försöka att vara lite snäll... ibland...
Men vad bra att du haft en bra dag... fram till jag kom hem i alla fall... men jag mår skitbra idag och har faktiskt fått lite goda nyheter ju... men dem delar jag ju inte med mig av så du får faktiskt leva med att vara nyfiken...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback