Måndag 19/2

Hejsan Alla glada!
Nu är jag här igen, och jag har lovat Åsa att inte skriva lika långt som igår så jag får väl hålla det=)

Hur har era dagar varit då? Jag hoppas dom varit bra, min har varit helt okej, åter tillbaka på jobbet och på träningen så nu känns det ju skönt att slippa vara hemma och ha det sjukligt tråkigt, har hostat endel idag men ja, det ska väl inte va nå större fara...

Vad har jag gjort denna dag då?

Vaknade 0520 och va riktigt sugen på att ligga kvar, men fan det va bara att pallra sig upp direkt så att man skulle komma i tid!
Det blev frukost, fil och mackor och juice såklart..altid mutijuice..sjukligt gott är det!
Sedan gick jag ner till tåget och väl där mötte jag niklas så jag fick sällskap idag, och förmodligen får jag det imorgon också, han säger att han ska ta tåget, får väl se om han försover sig eller inte för ajg tänkte inte göra det i alla fall. slut med det, för ett tag iaf, känns verkligen inte bra att försova sig. Blev lite sova/prata påvägen in, trevligt trevligt..

Kom iaf i tid till jobbet och det va bra, gick ut för att börja jobba rätt tidigt idag, 0722 redan..kändes inte bra men aja...
men jag vill väl inte påstå att jag har jobbat ihjäl mig idag,(heller)
gick runt o kollade vad som skulle göras och sen gjorde ajg lite tätningar som behövdes..typ hela dan, inte jättekul men inte jobbigt så då står man ju ut..., det e jobbigt när man knappt kommer åt men ja, sånt man får leva med i det där jobbet, plus att man får in en massa skit i näsan och munnen, damm med mera, men ja...shit happends.

På rasterna då, nja, ingen sovning alls idag, känns inte bra alls, vet inte vad jag håller på med..knas knas.
panpizza förstarasten och korvstroganoff och ris andra rasten..brabra...

Sen tog jag tåget hem och slumrade till på det som tur va...ja skönt det...
när jag kom hem tog jag en matlåda och åt medans jag satt vid datan och kolla läget...
sedan va det dags att åka iväg på träning, och den gick helt okej det tycker jag, vår femma är ju en "träningsline" om vi så säger..typ sämst på träning men alltid bra på match...tur att det inte är tvärtom iaf...o grabbarna hade ju saknat mig, dom har ju inte kunnat spela utan mig ju..HAHA ändring på det imorgon!

för imorgon är det match mot ormsta och då ska vi allt se till att vara bra, ska bli kul att lira igen, 2veckor sen för mig...kulkul

sen efter åkte jag hem, kolla hur det gått för mina fotbollslag och självklart så vann dom ju!
Bålsta vann seriematchen med 1-0 mot Homo Sweet Homo lr va dom heter, mycket bra där...
Stefildo United vann med 4-1 över Korpen i en träningsmatch hemma på Dalgatan Stadium. Härligt att dom flesta av mina spelae överpresterar..BRABRA LOVANDE

Sedan lirade jag lite poker men det gick inte alls som planerat så det la jag ner rätt så fort. Nu sitter jag här och bloggar igen och är alldeles strax klar med det också. Bra va!
För nu har jag itne så mycket mera att dela med mig av, på gott och ont.
Men hoppas som sagt att eran dag varit bra!
Ska avsluta min i sängen alldeles strax.

Tänker på dig!
PussPuss


*vinkar*


vet ni va som händer om man skriver 1+1 på en norsk miniräknare?
- nej
var god vänta..



Krama mig, kom hit och krama mig
Jag vill ju krama dig
Krama dig
Kom hit och krama mig
Jag vill ju krama dig

Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag vet inte om jag gillar det där med att du ska korta ner bloggen faktiskt... då har jag ingenting att läsa ju.. illa...
Och inget sovande på jobbet!?! Hmm...
Kicka ass på matchen imorgon... som vanligt...
Puss å kram!

Postat av: Åsa

Hur går det med bilderna då?
Man kan skriva många korta istället :-) Eller nåt. För du vill väl inte att mina studier ska fallera? Kramar Åsa

2007-02-21 @ 22:22:44
URL: http://asalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback