*Fredag 9/2*

Hejsan, nu har jag verkligen lessnat på min gamla blogg "mynameisblom.blogg.se" Har försökt uppdaterat den X antal gånger denna vecka men den verkar ha hängt sig så nu skiter jag i den och har skaffat mig en ny. BRA VA

Ska lite snabbt gå igenom dagen tänkte jag.
Vaknade 0520 och gick och åt frukost, då ringde niklas och frågade om jag ville ha skjuts  till jobbet idag, och självklart tackade jag inte nej till det, utan han kom förbi mig vid 06 och det va underbart att åka bil in.

Började med att sova liten kortis när jag kom dit innan vi gick ut och jobbade, va tätningar som gällde innan lunch, sen gick vi till Broder Tuck och åt, det blev nå kött o potatis me gräddfil o tomatsås typ, riktigt gott, synd att man inte får så mycket bara, får äta mycket sallad och smörgåsar till det hihi

Det vart en lunchrast på en timme ohc 20 minuter ungefär, och eftersom vi va på resturang så har dom sagt åt mig att jag inte får lägga mig och sova då på bordet, och till en början gick det skitbra, men shit sista 30minuterna ville jag inget annat än att bara sluta ögonen och sova, men jag höll ut och tycker jag klarade mig rätt så bra faktiskt=)

Efter lunch började vi med att fylle upp hålen som vi arbetet med och lagt grunden för i veckan, sen vi 14 kände vi oss rätt så klara så vi packade ihop och drog hem, var hemma redan vid 1515 idag alltså, RIKTIGT SKÖNT kan jag tala om!

Efter jag kom hem så blev det lite pokerspelande, vilket inte gick allt för bra tyvärr, men man kan ju inte alltid vara på topp, så det blev att jag kollade när Anja tog vm guld, lagade mat, det blev Pommes och Kebab och en kall sås till det, riktigt nöjd med det e jag och det smakade bara bra.

Tog en dusch, kollade lite på Lets dance, mest för att få se Ebba Hultqvist som e ruskigt fräsch, ellerhur Jessie!! men fan do me ju duktiga på att dansa också, så det kanske ska bli mitt fredagsnöje också, iaf fram tills att Ebba har åkt ut=)
Fast bästa fredagsnöjet vore ju att vara med dig!

Sen drog jag upp till petter jonas och jonas, men det blev bara lite kort, sen åkte jag och jonas och hämtade Sara när hon hade slutat att jobba, så svängde vi förbi donken och åt lite mat, sen körde jag ner petter till stationen som skulle vidare till Upsala och festa innan  jag åter igen åkte upp till dom andra. Väl där så såg vi röstningen av Lets Dance och det vaPatrik Ekwall som fick lämna med sin carin...och det antar jag var okej.

Sen kollade vi en snutt på Rocky V innan jonas satte på "Svenska 2" med Shean "the man"
riktigt skön snubbe det där, sen höll jag på att somna i soffan och jag jonas och sara åkte hem, och nu sitter jag alltså här och har fixat en  ny blog..visst e jag duktig=) Nästan så att jag är lite imponerad av mig själv=)

Mycket mer orkar jag inte skriva idag, nu vill jag bara till den underbara "allt för tomma" sängen som väntar på mig.
Men vi hörs imorgon!

Puss på Jessie!


"Vad står det i botten på norska simbassänger?"
"Rökning förbjuden."

Kommentarer
Postat av: Jessie

Fy fan vad bra du e... äntligen har jag en blogg att läsa igen.. och inte vilken blogg som helst... DIN blogg... tack baby...

Skönt att höra att du kom upp i tid idag!

Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback