Fredag 23/2

Hejsan människor, nu e jag här igen, "take it or leave it"

löning idag ju! fan va härligt att få in lite pengar på kontot, inte helt fel=)

Måste föresten be om ursäkt för gårdagens blogg, skrev ju att jag skulle återkomma till vad jag skulle göra i helgen, men nej vet ni det glömde jag, så jag ska ta det idag, men "det återkommer jag till lite senare" hahaha

Ska väl dra lite om min dag först!
Gick upp 0540 och åt frukost, sen la jag mig i sängen igen tills niklas ringde mig, för jag skulle ju åka med honom till jobbet idag, riktigt skönt, somnade såklart i bilen efter ett tag men lite "sällskap" fick han i början i alla fall. kom till jobbet 0710 och gick väl ut och började jobba 0745 eller nåt sånt, och idag fick jag åka upp till 25våning och jobba, högt upp kan jag tala om att det var, ungefär 100meter upp, jag jobbade med peter idag och vi isolerade, jag skar väl för det mesta bara upp bitarna i rätt storlek och han svetsade fast dom men ja, det fick bra, tyvärr så har jag fått lite skit i ögat idag igen, så det svider...inte bra jag vet..men faaan då:(

vid 0950 drog vi på rast, och paul tyckte att vi skulle åka till skärholmen och äta idag, för där har dom lunchbuffe PLUS att det e snygga tjejer som jobbar på resturangen där, så ja vi satte oss i bilen, eller rättare sagt, peter paul o jonas satte sig i bilen, själv så hoppade jag in i skåpet i bak på bilen, la mig ner och somnade typ, sen 15minuter senare va vi framme och vi började äta, första tallriken blev det ris med kykling och lökringar, riktigt gott, andra potionen blev det klyftpotatis, ris, pannbiff, fläskottlet och kykling, och så lökringarna igen som va riktigt goda...mer än så blev det inte, eller jo sallad åt jag också och två mackor, men sen va det stop, men bra vaväl det...va ju tvungen att jobba efter tyvärr, hade jag ätit mer hade jag nog inte kunnat röra mig...bra förslag paul.

sen tillbaka till bygget, la mig i bak igen och somnade, sen åkte vi upp till taket igen och satte igång och jobba, slutade lite tidigare idag efterso mvi skippade andra rasten, så jag tog 1514 tåget hem från sthlm södra och var alltså hemma strax efter 1, underbart skönt.

och när jag loggade in på msn när jag kom hem så va Gudrunn online, hon hade också precis kommit hem från jobbet, vilken härlig tajming vi har ibland då=)

gjorde itne speciellt mycket, kollade runt på internet och pratade med mina roliga vänner på msn, kollade även hur det gick för mitt tredje fotbollslag so mjag tagit över, det va första matchen för mig idag med det laget och det blev tyvärr förlust med 4-3, efter att ha ledit med 2-1 en bit in i andra..men men...nu har jag satt hela laget på träning så nu ska det väl förhoppningsvis bli bättrng..

sen hoppade jag in i dushcen innan jag drog till föräldrarna för att äta lite mat och mysa, blev bjuden på Taco och det va riktigt gott, sedan gick jag och syster ut med tintin en sväng och shit va söt och rolig och underbar han är, fan vad jag älskar honom...o det syns att han trivs i snön=)

efter det så satte vi oss vid tvn och mös, kollade på Let´s Dance vilket är ett riktigt bra pogram ju, kul att kolla på och duktiga är dom ,sen att tjejerna e väldigt söta skadar inte heller... Idag va det yvinne med danspartner som åkte ut, som vanligt va lasse brandeby sämst, han började med att sitta på en stol på dansen, och jag trodde nästan att han skulle sitta på den hela dansen...det va "qvickdance" so mgällde för honom och jag vet itne riktigt om det passade honom perfekt..om nu någon dans gör det så e det itne do msnabba danserna som gör det. men visst han e skön och publiken äslkar honom så därför blir han kvar, trots att det är en danstävling och inte nå annat.men men....va ska man göra...

efter det så åkte jag hem hit och satte mig vid datan och här har jag suttit sen dess, itne väldigt mågna som är inloggade på msn en fredagkväll som denna men men, jag är det och det trivs jag med faktist..trot eller ej, visst det finns saker jag heldre skulle vilja göra men nu blev det så här och jag e nöjd ändå=)

det va väl min dag i stort, de som väntar framöver är väl att ajg kommer sitta kvar här vd datan till 0025 då reprisen av "lustgården" börjar som jag tänkte kika på, efter det ska jag gå och lägga mig i min säng och prata med Gudrunn.

ockej, nu ska jag berätta lite o mplanerna för helgen, såhär ligger det till va, imorgonbitti så har jag tvätttid mellan 10 och 13, så då ska det tvättas, OCH så ska det städas i lägenheten, mer än så har jag itne planerat för lördagen, får se vad som dyker upp och vad jag vill göra.

söndag blir det hockey för hela slanten, först ska vi dit lite tidigare och städa omklädningsrummet, sen blir det morgonträning, sen lunch med grabbarna i laget innan vi ska börja ladda inför matchen mot Visby som börjar 1500, tror att det kommer några jag känner och kollar, det visar sig, vore ju skojsigt i så fall!

ja nu har jag iaf berättat om planerna för lördagen och söndagen..inte glömt det, BRA JAG E VA


Något mer jag ska berätta då, nja kan väl saäga att denna vecka varit mycket bättre än förra, fan va tråkigt det är att vara sjuk, då är det fan skönare att jobba, konstigt låter det men det är fan sant..sjukligt tråkigt att vara hemma dålig o knappt kunna göra något..blää säger jag...

Men nej nu har jag inte så mkt mer att berätta, eller jo, jag sitter föresten och camar med en riktigt söt tjej nu, för första gången...och sjukligt trevlig är hon också...myspys...hoppas vi kan träffas nån dag! skulle ajg vilja i alla fall, sen o mdu vill det det visar sig..

men tack för mig som sagt, hoppas ni har skoj ikväll!
Vi hörs!
Ta hand om er!
Tänker på dig Gudrunn!

PUSSPUSS

*vinkar*


Varför kan inte norrmännen blåsa luft i cykelslang?
- Vet ej!
- Huvudet får inte plats mellan ekrarna!



Krama mig, kom hit och krama mig
Jag vill ju krama dig
Krama dig
Kom hit och krama mig
Jag vill ju krama dig

Kommentarer
Postat av: Jessie

Fan du lyckades ju komma ihåg det till sist ändå... ja du e ju grym.... helt klart...
Och fan vad mysigt du hade med föräldrarna då... jag blir riktigt avis ju... men men... snart så kommer jag och terroriserar er...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback