Fredag 16/2

Hejsan Alla glada!
Det är fredag så jag hoppas verkligen att ni e glada, för inte nog med att det är fredag, det är FREDAGSKVÄLL

själv så har jag varit hemma hela kvällen, men det återkommer jag till..nu tar va dagen från början som vanligt satt ingen känner sig vilsen ute i skogen..faktist inte kul att komma bort ensam ute i den mörka skogen, o har man då inte Telia som operatör, ja då vettefan om man kan ringa någon om hjälp eftersom man inte har någon mottagning, ja fatta vilken KATASTROF därför tar vi dagen från början till slut precis som vanligt

vaknade ett antal gånger men till slut när kl va 1045 så steg jag upp o slog på datan, käkade några mackor o drack lite juice, det blev frukosten det, har ju fått order att inte handla så varken frukt eller fil har jag, men ja jag överlever.

skrev två pressmeddelanden för mina fotbollslag, mycket mer vet jag inte vad jag gjorde, laddade ner en massa rocklåtar har jag gjort idag men vilken tid jag började med det det vet jag inte riktigt..sen har jag faktist tagit hand om alla kläder och pärmar o annat skit jag fått hit som jag haft i rosers, så nu står det i skåpen o i garderoberna o endel skit slängde jag..så nu står det inte ens massa skit på golfvet längre iaf, eller jo, niklas har ju endel grejer kvar här som han kom hit me, men jag hoppas och tror att han snart kommer och tar tillbaka det. så det blir skitbra.

sen har jag spelat poker och det började med att jag dubblade upp första handen då jag gick all-in med QQ och fick syn av 10-10...efter det vill jag inte berätta hur det gick.

vad har jag mera gjort idag...inte alls pratat så mycket som jag hade hoppats med Sötsarg men jag vet varför så det e ingen fara, än lever jag.

jag har sett Anja ta brons i slalomen vilket ger henne 3guld och 1 brons i åre vm..skulle iaf jag vara nöjd med, så då borde till och med anja vara det
GRATTIS ANJA

Sen har ajg kollat på Let´s Dance ikväll, fan riktigt bra pogram det där ju! och jag blir sjukligt sugen på att lära mig dansa..ioförsig finns det en speciell anledning till det, men ändå, jag som e helt värdelös på det..ja jag brukar hata saker jag e värdelös på, men nu ser jag fram emot att lära mig att dansa...för så e det, ja ska inte "försöka" lära mig, jag "ska" lära mig..så är det!

Lasse åkte inte ut idag heller trots att han inte ens rörde sig alls idag, han har nu gått från att röra sig ytterst lite till att absolut inte röra sig alls. menmen, så länge man går vidare är ju det också en teknik som funkar. istället åkte Harald Tröjtiger eller hur han stavar sitt namn ut ur tävlingen satt nu är det bara duktiga par PLUS Lasse som är kvar och det e kul.

sen har det gått en diskution om vem som är snyggast /sötast av Ebba Hultqvist och Anna Sahlen, jag kom fram till att ebba e sötast utan smink och anna med..aja..skit samma...va har ni för åsikt där ute? vore kul att höra om jag har rätt eller fel..så SNÄLLA ni som mot förmodan läser denna blogg..kan äl kommentera och skriva antingen ebba eller anna..itne så mkt begärt väl...Puss på er och tack för hjälpen=)

va har jag mer gjort ikväll, "spelat full" men ja det är j uingen skillnad på mig nykter som full satt det gick väl sådära..
annars så spelade vi lika mot skå idag, 2-2 på bortaplan efter att do mkvitterat med 30sekunder kvar av matchen..NÄR VI HADE POWERPLAY 
slarvigt..men vi skulle tydligen vara nöjda med en poäng enligt dom reportter jag fått..jag var alltså inte med idag heller, och tydligt så fanns det ingen so mkunde avgöra matchen åt oss=) vattenskalle eller vad sa vi=)

bra kämpat grabbar säger jag ändå, och kör hårt på tränignen imorgonbitti! 0800 e skön tränignstid en lördag...

nej nu ska jag avsluta denna blogg och sätta mig framför tvn istället!
Men hoppas som sagt att ni haft en underbar dag och kväll och natt...
Krya på dig bebisen!

Tänker på dig jessie!

PussPuss

*vinkar*


 En Svensk bad sin Norske vän Ole att kolla om blinkerna fungerade på bilen.
Javell sa Ole: Fungerar, fungerar icke, fungerar, fungerar icke.........

Kommentarer
Postat av: Jessie

Sjukt bra norge historia idag...
Och Anna e finast av dem två... men det har jag tjatat om halva kvällen så det viste du liksom redan...
Hoppas att du haft en bra dag trots att jag inte haft "tid" med dig idag...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback