ALLA HJÄRTANS DAG

Jag tänker på dig Jessica! mer än vanligt en dag som denna!
Jag hoppas att du vet det och att "min grej" bevisade lite av det i alla fall...

Ni andra, kompisar och vänner och familjen, ni ska veta att jag tänker på ER OCKSÅ för det gör jag verkligen..ni betyder massor för mig!

ska dra min dag lite snabbt då, inte mkt att veta tror jag men drar den oavsett vad ni säger...

vaknade 930, ringde jessie utifall att hon hade försovit sig, men det är visst bara jag som gör sånt satt det va ju bara onödigt att göra det.
sen vid 10 ungefär så gick jag o åt frukost, hade glömt att ta upp bröd från frysen igår satt det fick bli fil o frukt idag istället för fil o mackor, men det funkade det oxå=)

sen satte jag mig vid datan...skrev ett mail till baby, och bifogade "min grej" som du varit så nyfiken för vad det skulle vara..och nu vet du det iaf..o jag blev ju faktist klar med den igår men väntade tills idag med att ge dig den, och jag e rätt så säker på att du förlåter mig för det=) va meningen att det skulle betyda lite mer en dag som denna

sen har jag kollat på "offside" den filmen va helt okej tycker ja, lite rolig sådära...hur gick det med ditt filmtittande jessie=) du som e så duktig på att kolla på film=)

sen har jag damsugit, och sen nu ikväll har jag tvättat, så ja som ni märker har jag varit hemma idag också från jobbet, och ja jag känner mig bättre idag, men fortfarande "inte ens nästan" frisk... sen va niklas förbi här ikväll, så imorgon har jag sambo igen, kanske inte riktigt den sambon jag vill ha just nu, det vet ni nog vem jag vill ha som sambo, men men, han får duga så länge=)

annars har jag inte gjort speciellt mkt mera idag, än att längtat o tänkt mer än vanligt på Jessica..men det kanske e förståligt..för jag e ju knäpp, det hoppas jag att alla ni vet! konstigt vore det annars...

jo en liten kul sak till dig jessie...ostbågen som ja satte i näsan..ja, jag åt ju faktist inte upp den, utan den ligger kvar här och den kommer åka i papperskorgen, så det va ju inte meningen att du skulle garva så mkt åt det där..du skulle mest bli irriterad över det o sen få läsa det här att jag faktist inte va sådär äklig..fast man verkligen kan tro det..men inte denna gången faktist..det va en annan ostbåge jag åt=) hihi

nå annat som hänt idag är väl att arlanda tyvärr vann med 4-1 borta mot botkyrka idag, det va inte alls kul att höra men aja, shit happens...botkyrkas spelare hade väl fullt upp med att tänka på deras flickvänner/pojkvänner idag och glömde helt bort matchen...det funkar inte..inte ens mot wings..

annat e väl att spelarna på expertelven har blivit bättre, skickligheten förändras ju efter varje säsong och det va 14 spelare som blivit bättre, bara 1 som försämrat sig, det är ju bra..några som inte ändrat sig alls..men jag e nöjd..

Imorrn är det för övrigt matchdag för fotbollslagen, möter korpen med mitt Stefildo United i en träningsmatch hemma på Dalgatan Stadium, ska bli intressant, har ju endel spelare som inte spelat så mkt under säsongen som ska få visa upp sig..ska bli kul, men har väl inge större förhoppningar om matchen dirket..mera för att få matchträning. tycker nästan att du ska utmana mig på en tränignsmatch där Jessie!

sen så gästar ju mitt kära Bålsta BK min kära flikka Jessies lag Jinxed FF för seriematch på nummer 10 som deras hemmaarena så fint heter. om ja ska vara ärlig så e jag riktigt orolig inför mötet, vi har spelat tre oavgjorda i träningsmatcherna men nu gäller det verkligen och ja, vi får se hur det går, men ja  orolig över resultatet e väl det minsta jag kan säga att jag är!

måste ju föresten berätta att mitt bålsta vann med 10-1 borta mot gimo igårkväll, braigt värre och ja, gimo e inte direkt i toppform,, härligt grabbar, får se om jag kan vara med på seriefinalen på fredag mot skå..återstår och se

återkommer om hur det gick i matcherna i morgondagens blogg...

och nu känner jag mig rätt så färdig med dagens blogg, hoppas det varit lite trevlig läsning i alla fall..
Hoppas alla ni där ute haft en underbar Alla Hjärtans Dag, kan väl säga att min ändå varit helt okej, trots att jag helst av allt hade velat träffa dig baby...men det kommer ju! Puss

och Puss på er alla vänner ni är ju bara för söta! ta hand om er!

Massa Pussar o Kramar på dig Jessica!

*vinkar*


Så var det norrmannen som reste till Kuwait för att meta i gamla övergivna oljeborrhål,
och hoppades att få upp sardiner i olja.

Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag måste göra dig besviken... jag visste nästan att du inte käkade upp den där ostbågen... men kul var det ju i alla fall...
Och du... vi får se hur det blir ikväll med matcherna... jag tror ju att det kommer att bli oavjort även denna gång... tråkigt men sant...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback