SaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarA

102,9 kilo

Om det är två stycken...kan det vara en RAD då?

Iaf blir det blogg för andra gången på två dagar..rätt imponerad av mig själv faktiskt...någon mer som är?
hinner ju till och med skriva denna blogg innan jag ens fått den senaste kommenterad...

Iaf va tanken ikväll att jag skulle blogga...men sen svalna suget och jag tänkte skita i det, la mig ner i sängen, tänkte skicka ett sms till sötisen men så ringer mobilen...OKÄND står det..jaba okej..hm och låter det ringa några sekunder innan jag svarar..och det är en tjej so mringer....

- Hej! säger hon
- Hej säger jag, fortfarande undrande vem det är..
- Vet du vem det är? frågar hon
- Nej svarar jag bekymrat och försöker komma på vem det är...

Det va SARA, min älskade UNDERBARA Sara som ringde från USA, min tjej...min underbara flicka och jag vet inte vad jag ska kalla dig....UNDERBARA MÄNNISKA... Du prata om att ringa igår..men då fanns där ingen tid, och så ringde du nu....MYYYYYYYYYYYS och även om jag lät mest trött och inte alls så glad så vart jag överlycklig Sara...HUR UNDERBART SOM HELLST ATT FÅ HÖRA DIN RÖST...och shit vad jag längtar efter att få vara med dig...bara kolla tv med dig, käka något med dig....SOVA med dig fick jag ju även göra...MYYYYS..SARA...nu kommer tårarna...shit va jag tycker om dig och längtar efter dig Sara Lundin...hoppas du vet det....även om jag är kass så är du helt underbar!

Vill tträffa dig och vara med dig...shit va jag saknar och LÄNGTAR efter att få krama dig...hålla mina armar om dig och ha dina armar slingrande runt min kropp...kommer ihåg att jag inte ville släppa taget en ända gång...men tyvärr va jag tvungen att göra det varje gång...gick tydligen inte bara att stå där och hålla om varandra i alla evighet....det hade jag nämligen gärna gjort...så underbar är du...OCH TACK FÖR ATT DU RINGDE....Saknar dig en massa!

Och när du sa att det bara är sex månader kvar..innan du kommer hem...och du tyckte inte jag blev glad..jag sa YEAHJ....det är typ ett av dom bästa orden "positiva" orden jag använder...jag vart överlycklig..har jag överlevt den här tiden så ska jag klara nästa halva också...MYYYYYYYYYYS
längtar efter att få träffa dig Sara!!
Men ta hand om dig!
Och mamma hälsade såklart tillbaka..ho nsa att hon tänker på dig ibland...=)
Tror du att jag tänker på dig något? mmm MASSOR...

Och snart ska jag ringa Jessica, och hon kommer GARANTERAT att hälsa till dig din underbara Människa!

PussPuss Puss på dig Sara!


Hm något annat jag ska blogga om kanske

Vart bjuden på lunch idag, ena firman vi beställer matrial av, chefen där kom in till stan och bjöd oss på mat..och det smakade NAM NAM... nudlar med biff och kykling vart det....hur gott som hellst..TACK SÅ MYCKET FÖR MATEN

och jag var hemma från träningen 2000 idag..hur skönt som hellst..var en match i hallen idag så vår träning började 18 istället för 19 idag så att pojkarna inte skulle behöva spela allt för sent......det va riktigt skönt att komma hem tidigare...
träningen gick väl sådär bra som den brukar...går ju allt som oftast bra på matcherna ändå..får hoppas det är lika imorgon! sista seriematchen då...hemma mot Ormsta...kom och kika..1930 i Bålsta ishall..Varmt Välkomna=)

annars hade jag matcher med två av mina fotbollslag idag..tyvärr så förlorade jag båda två och det va inge vidare direkt...

nu ska jag kolla på sporten innan jag avslutar dagen med mitt underbara samtal med Sötsarg....hon e fortfarande sjukt tyvärr...har blivit bättre vilket jag är VÄLDIGT nöjd med...dock inte hlet frisk så att hon kan åka till jobbet...fan va tråkigt det är att vara sjuk....hon har snart varit sjuk i en vecka nu...det är riktigt bajs...hoppas du blir frisk till imorgon..Tycker synd om dig Jessica!!

Men ta hand om er där ute nu!
Tänker på er!

PussPuss

*vinkar*




De fem hemligheterna för att få ett förhållande att fungera:

1. Det är viktigt att hitta en man som hjälper till i hushållet, som lagar mat, städar och som har ett bra jobb.

2. Det är viktigt att hitta en man som kan få dig att skratta.

3. Det är viktigt att hitta en man du kan lita på och som inte ljuger.

4. Det är viktigt att hitta en man som är bra i sängen och som älskar att ha sex med dig.

5. Det är viktigt att dessa fyra män aldrig någonsin träffar varandra!

Det ultimata vore förstås att hitta EN man med alla dessa egenskaper - men varför begära det omöjliga! ;)


Kommentarer
Postat av: Jessie

Men yeahj vad mys att få prata med Sara... fast ja det viste jag ju redan att du hade gjort... och jag förstår att du saknar henne... den underbara lilla människan...
Jag hoppas att du hälsat henne från mig... annars vet du att jag blir arg i ögat på dig...
Och ja det e fan helt omöjligt att hitta nån med alla dem 5 egenskaperna... hoppas att det e okej att du måste dela mig med några andra...
T.O.D
Puss å kram

Postat av: satmara

BLOOOOOM!
Fan jag hade HELT missat de här inlägget! Kommer ihåg att jag tänkte "jag måste läsa bloms blogg efter det här" men så kom jag aldrig så långt..
förlåt förresten att det tog så lång tid för mig att ringa.. jag får ringa igen nångång :)
du! nu är de bara 5 månader kvar! :D
PUSS

2008-01-05 @ 18:54:31
URL: http://satmara.blogg.se
Postat av: Cheap Jordans

thank you for posting . please do more good article.i like it so much .I will always follow it.

2010-12-29 @ 07:08:14
URL: http://www.nike2us.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback