Oooops I did it again

103,7kilo

Jo men faktiskt..jag skriver blogg IGEN...helt otroligt...bara någon dag sen jag gjorde det ju...

Hur har det varit sen dess då..jo med mig helt okej, dock är ju den så kallade "grisen" fortfarande sjuk...TYVÄRR...det är inte bra alls..men jag har förhoppningar om att det är på bättringsvägen nu..har mått bättre idag satt det är jag väldigt nöjd med!

Själv så jobbar jag, tränar/spelar och sover...gör inte mkt mer än så va...
Har varit "boss" över ett bygge nu i en vecka då billy varit på ett annat bygge och jobbat och jag tycker ändå det funkat helt okej... Dock blir det ju mindre jobbande för mig, då jag får säga till och visa dom andra vad dom ska göra...men det är skoj med lite ansvar...då utvecklas man väl hoppas jag också och det behöver jag...ta för mig lite speciellt...dock är det MYCKET trevligare att jobba med Billy och Fredrik...och billy kommer och jobbar med oss imorgon igen..det blir mysigt....sen får vi se när vi "tre" är tillsammans igen...

Annars va det match igår...näst sista i serien..denna första serie innan dom 5 bästa slås ihop med södra sthlms gryppen och bildar en "alltvåa" och möter varandra två gånger...dom tre bästa lagen i den serien går  sedan vidare och möter divsion 1 lag och kvalar om en plats i division 1 nästa säsong..förhoppningsvis går vi upp..lång väg kvar men det känns positivt nu..

någon som förstod? jag gör det iaf..konstigtnog..MYYYS men när det gäller idrott så är det väl det om något jag ska förstå mig på..=)

iaf..vi vann gårdagens match med 7-1 borta mot Rimbo, eller "limbo" som jacob kallar dom efter leken limbo...
lite skojsigt var även att jag pratade med Malmö påväg till matchen och hon sa att vi skulle vinna med just 7-1...hur grym är inte hon egentligen...trots att hon e sjuk!! PUSS

Så har mina fotbollslag varit i farten igen..ikväll match borta med FlowerPower mot trean i serien med mycket bra form...var lite orolig innan matchen och trodde det skulle bli tufft..men INTE ENS NÄSTAN...vann klart med 7-1 hm..blev ju 7-1 där med..COOOOT iaf och är mycket nära att försvara titeln med det laget... två omgångar kvar och jag tror ajg behöver ta en poäng till och det är bottengången jag har kvar att möta..KAN GÅ VÄGEN...kommer även att låta några unga lirare få chansen att visa upp sig dom två sista matcherna...

Snar tär det dags att lägga sig i sängen för att sova...varit ledig från hockeyn idag...skönt som tusan...och i morgon e det torsdag vilket innebär att det snart är helg igen..det är sjukt vad veckorna, månaderna åren går!!

Och på Måndag ska jag till globen..inte för att se någon hockeymatch eller så...utan för att gå på Bruce Springsteen konsert..kommer bli hur grymt som hellst..och bruce kommer tillbara till sverige i sommar...den 4juli (USA nationaldag) och spelar...biljetterna släpptes igår..50 000 biljetter tog slut på TRETTIO minuter...sedan släppte dom biljetter till en andra konsert dagen efter..är han KUNG eller är hand KUNG

Det är frågan...frågar jag Billy vet jag vad jag får för svar iaf=)

Nej nu ska jag avsluta detta...gå borsta tänderna och sedan avsluta dagen med ett samtal med Jess...MYYYYS kommer det bli=) haha

Ta hand om er där ute!
och tänk på att det är kallt ute...använd RATTMUFF

PussPuss Jessica

*vinkar*


*En blondin historia*

"En blondin kommer in på en bar och funderar på vad hon ska dricka.
Ett glas vin kanske - nej, då blir jag bara filosofisk och ska lösa världsproblemen.
Men om jag tar en öl - nej, då vill jag bara upp och dansa hela kvällen.
En tequila då - nej, då blir jag bara kåt, korkad och kravlös.


- Bartendern ge mig 5 tequila och det fort!! "


Kommentarer
Postat av: Jessie

Fan vad mysigt det e att få läsa blogg från dig igen... nu har jag bara läst en och har en hel kvar att läsa... dhit vad lyxigt...
Men jag tror fan att jag hängde med i hur det där med era serier funkar... helt otroligt ju... jag e nästan lite impad av mig själv... men bara nästan...
Och ja... Bruce e vell lite kung kanske... ;)
T.O.D
Puss å kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback