Dags igen

Dags igen för ännu en blogg då..se vad man kan hitta på att skriva..något brukar det alltid bli....när man väl skriver blogg vill säga..inte allt för ofta nu för tiden tyvärr...

Måndag idag då, en bra måndagän så länge..och då har jag bara jobbat, ska iväg o träna snart..sen hem och kolla på PRISON BREAK shit va bra den serien är...GALET...det som INTE är bra med denna måndag är att SötsarG är sjuk, har varit det i en vecka nu, kännts sig bättre till och från men imorse va det värre än vanligt...till och med att HONSTANNADE HEMMA FRÅN JOBBET...och då kan jag tala o mför er som itne vet att hon stannar inte hemma allt för ofta när hon e sjuk... Hon jobbade fakiskt hela förra veckan..TROTS att hon är sjuk...SMART? jag vet inte...men så e hon iaf..envis som en liten gris lr nåt...men det tycker jag om..känner igen mig lite där...MYYYS

Krya på dig Jessica!!

i lördags så jobbade jag faktiskt..jobba in några dagar så jag kan vara ledig i mellandagarna...RÄTT skönt o mman får säga...sen var jag och grattade Jonas på kvällen som fyllde år..GRATTIS

Igår söndag vart det itne mkt gjort direkt..sov ett bra tag...pysslade lite i rummet med betoning på LITE...sen lagade jag faktiskt mat..och det vart NAM NAM....Kebabgratäng..hur mumsigt som hellst...lagar det gära till OSS sen babe

Annars så var det em-lottning igår..den följde jag ju såklart... När det var två lag kvar att placeras in i grupper var det Sverige och Italien..antingen kunde man komma tillsammans med Holland, Frankrike och Rumänien, eller Grekland, Spanien och Grekland...Jurgen Klintsman drog bollen och det vart Italien och INTE VI som kom i "DÖDENS GRUPP" tillsammans med Fransmännen Holländarna och Rumänerna..det ska vi vara rätt glada för...där hade vi nog inte haft allt för mycket att hämta..nu kan man ju ändå tro att Sverige kan ta sig vidare från gruppspelet...jag tror det blir vi och Spanien.. men det visar sig..Grakland är ändå regerande Europamästare och Ryssland kom före England i sin kvalgrupp..ska bli skoj..sen i kvarsfinal om vi nu går dit väntar ett av lagen från dnen andra gruppen...så längreän kvartsfinal är INTE TROLIGT att vi går..men men..Motivation slår Klass...vi får vä lse...chans att vinna EM har vi ju..men hur stor den är låter jag nån som är bra på matte att räkna ut!

Men nu ska jag avsluta detta..hade ju tänk skriva lite mer men nu fick jag mer MYCKET trevligare för mig..ska nämligen ringa STORA sjuklingen..hoppas hon mår bättre...
Annars hinner jag väl meddela att ajg är en tjockis och bantar..hur seriös bantnignen är går väl att diskutera..MEN MEN.... 103,6 kilo nu efter jobbet..säger väl endel!

Ta hand o mer där ute!

PussPuss

*Vinkar*



HUR MAN BÄR SIG ÅT FÖR ATT STÄNDIGT TILLFREDSSTÄLLA EN KVINNA:

Krama, berömma, klema bort, värdesätta, akta, massera, laga saker,
känna med, sjunga för, ge komplimanger, stödja, föda, blidka, fresta,
ge efter för, lugna ned, stimulera, klappa, trösta, gosa med, blunda
för löshullet, hålla om, hetsa upp, dämpa, skydda, ringa till, vara
förutseende mot, pussa, vara nära, förlåta, förse med tillbehör,
underhålla, charmera, bära för, tillmötesgå, fascinera, se till,
lita på, försvara, klä, skryta om, helgonförklara, bekräfta, skämma
bort, slå armarna om, dö för, drömma om, reta, tillfredsställa,
trycka sig intill, vara efterlåten mot, sätta på piedestal, avguda!!


HUR MAN BÄR SIG ÅT FÖR ATT STÄNDIGT TILLFREDSSTÄLLA EN MAN:

Kom naken!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Yeahj vad nöjd jag e med att du skrivit blogg... det e ju alltid lika mysigt att läsa... sen att du kallar mig för gris det e kanske mindre trevligt... men ganska mysigt ändå faktiskt... för jag e ju en förbannat söt gris... :)
Och ja jag tänker ju inte ens kommentera det där med din bantning... du e störd... men visst... tycker du att du behöver det så ska jag vell inte hindra dig... men du vet ju att jag tycker om dig ändå... å jag tycker ju att du e fin precis som du e... sen att jag ska träna upp dig ordentligt sen det e ju en helt annan sak... ;)
Mest så du vet så behöver man inte göra allt det där för att tillfredsställa mig... jag hade varit helt nöjd med lite naket bara... MYYYS...
Hoppas du har det bra på jobbet... och jag längtar efter att få prata med dig... ditt sexiga lilla odjur... *puss på magen*
T.O.D
Puss å kram
Ps. Har lite låtar att skicka till dig sen! Ds.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback