Tisdag 7/8

Hej alla galda, ja ni andra också...NU ÄR JAG HÄR IGEN

hoppas ni haft en bra solig dag, min har varit härlig det måste jag erkänna, kanske inte utnyttjat solen så mycket so mjag borde kanske, men när man jobbar är det svårt att göra det så mycket so mman vill när den ÄNTLIGEN är här...får se..ryktas om regn till imorgon..bajs så fall

lite om dagen lite kort då, ska faktiskt gå och sova alldeles strax...

gick upp o käka frukost och så, sen iväg in till jobbet, jobba vilket har gått bra måste jag erkänna..tätat runt idag igen
sen hem, lyssna såklart på skivan jag fick igår, vissa låtar verkar ju som om Sonja vet exakt hur jag känner och mår..underbart ju...MYSIGTVÄRRE

kom hem, fixade lite att äta, sen ringde jag min ex chef och blivande chef..det som beslutades var att jag börjar jobbar på nya jobbet med billy redan på måndag..och det måste jag säga känns kul och skönt...

sen iväg till billy, snacka lite skit med honom innan vi drog och hämta upp dom andra boysen och det bar iväg till träning...va en skön tränign idag, delade upp oss i fyra...två lag spelade fotboll mot varandra medans dom andra hoppade häck under tiden...och sedan bytte man efter 90sekunder...skoj skoj..efter det körde vi 70 / 20 och måste säga att jag sprang mer och fortare än vanligt idag med..vet itne riktigt vad so mflygit i mig men så är det iaf...SKOJ JU..inte att springa utan att jag faktiskt gör det=)

sen dusch innan det bar hem igen...när jag kom hem blev det käk samtidigt som jag kollade på allsång på skansen...bra pogram med Elias, Robert Gustavsson, Robert Broberg, Tommy Körberg, Nanne Granwall med flera..härlig avslutning på säsongen måste jag säga..
och nu alldeles nyss satte jag mighär för att avrunda dagen...hann med att se att Malmö spelade 1-1 i skånederbyt hemma mot Helsingborg och att FCK förlorade med 1-0 vilket innebär att dom just nu spelar förläggning om vilka so mska gå vidare till tredje omgången av champions league kvalet
HEJA FC Köpenhamn

men nu ska jag kika om matchen e avgjord sen göra mig iordning för att sova...

Ta hand om er där ute! SPECIELLT DU

Jag tycker om dig Jessica
Tänker på dig Jessica
Längtar efter dig Jesica

*VINKAR*

Kommentarer
Postat av: Jessie

Men yeahj fan vad duktig du e baby...
Du lyckas att bade skriva blogg OCH skota traningen trots att jag inte ens e i landet, ja jag e impad det maste jag erkanna...
Och det e helt underbart att vara hemma igen, och nu ska jag dra hem fran jobbet... Eller nja... Snart iaf...
!!!T.O.D!!!
Puss a kram

2007-08-09 @ 17:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback