Torsdag 26/4

hej igen, nu är jag tillbaka och tänkte skriva en lite längre blogg iaf, inte alls lika mysig men längre iaf!

Börja med att berätta om dagen då som faktiskt har varit bra!

Torsdag

Vaknade 0525 och gick nästan upp på en gång, käkade frukost och bordsta tänderna, sen hann jag med att ligga lite i sängen innan jag gick ner till tåget, utan niklas som tydligen skulle åka bil kom han på, skulle serva bilen efter jobbet hör jag nu.

så det blev ju till att sova på tåget och det va ju mysmys som vanligt, hade ju häldre legat i en säng tillsammans med Jessica men det får bli vid ett senare tillfälle

kom till jobbet strax före sju och va först där så det va ju trevligt, satte mig och läste lite tidning.
sen kom det andra folket och vi gick ut och jobba där nån gång runt 0715, eller ja, vi satte väl inte igång förän 0730 nån gång men vi lämnade fikarummet kvart över iaf.

och till att börja med så gick jag och peter runt och tröck in isolering i springer mellan dörrar och väggar, och det gick ju bra och var inte allt för ansträngande så det va ju en grej som passade mig=)

sen hann klockan bli 0845 och det var dags för mitt nästan obligatoriska morgonsamtal men Älsklingen, och som vanligt va det hur mysigt som hellst men ja, vi va ju tvunga att slita oss från varandra rätt så snabbt tyvärr då minuterna tickar iväg allt för snabbt:( men men, mysigt värre va det så länge det varade

sen va det dags för rast och mina bananer och tidnignsläsning, sen efter rasten fortsatte vi med dörrarna innan materialet vi hade tog slut och vi fick avsluta det och börja med lite tätningar/jutningar istället, och detva ju inte heller så ansträngande heller satt det va trevligt värre!

sen va det dags för rast och min matlåda som även idag bestod av köttbullar och pasta, gott gott!
låg sedan på bordet och slumra och snacka lite lätt med peter om kommande hockeyvm som startar på lördag för sverige, möter italien i öppningsmatchen, även schweiz och lettland ingår i sveriges grupp så man bör ju gå till kvartsfinal iaf men där tror jag det tar stop direkt, men det återstår att se, vore ju itne fel att försvara sitt vm guld man vann förra året=)

sen gick vi ut och fortsatte med det vi höll på med och dagen flöt på bra, tiden har gått fort idag så det va najs=)
sen drog jag hem, va hemma typ 1615 och gick näsan direkt ut och sprang lite, efter det la jag mig i solen och sola, asfint väder ju och jag sprang även i bar överkropp, najs ju, och det tyckte nog dom jag sprang förbi och mötte också, bilister cyklister och gångare, eller vad tror ni? nästa gång kanske jag till och med ska springa naken?

sen upp, duscha och kökade lite, satte mig vid datan och fick höra att det va fotboll ikväll, så det va istortsett bara att drapå sig grejer igen och dra iväg, nja, hann sitta ett tag faktiskt, ställa in fotbollslagens taktik också sen drog jag iväg, hämta orre och sen va det fotboll, återkommer till resultatet i telefonen för dom som vill prata med mig och vill veta!

kul va det iaf med fotboll!

sen hem, hoppa in i duschen, sen käka jag lite mackor och risifrutti, lite saft och kolla hur det gått för mina fotbollslag och det va ju ingen munter syn, 2gånger 2-0 i baken och ännu två förluster på kontot, BAAAAJS säger jag

men vill ändå passa på att gratulera min älskling Jessica till hennes lag Jinxed FF och deras vinst idag som innebär att dom nu är klara seriesegrare med två omgångar kvar att spela. Grattsi älskling!
Du är som sagt BEEEEST

tyvärr losade FC Malmö men det är något man får glömma en dag som denna!

Vill även passa på och gratulera vårat FC Köpenhamn som igår vann med 3-2 borta mot Lungby. Fredrik Berglund gjorde Köpenhamns två första mål

nu sitter jag här och skriver en blogg som alldeles strax är klar, sen blir det att lägga mig i sängen och "sova"
men jag hoppas att ni har haft en bra dag!
tänker på er där ute och tycker om er!

Pusspuss på dig Sötsarg

*vinkar*


-Gå och ställ dig sist i kön!
-Nej , det går inte, Det står redan en där...


*Dagens Sötsarg*
Tycker om dig och tänker på dig

*VARFÖR DET ÄR SKÖNT ATT VARA MAN*
Ett humör HELA tiden

*Citat från Göran Zackrisson*
Nick Faldo vinner nästan aldrig, han låter dom andra förlora istället.


pusspusspuss
pusspusspuss
pusspusspuss
pusspusspuss
pusspusspuss
pusspusspuss
pusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss
pusspusspusspusspusspusspusspusspuss
pusspusspusspusspusspusspusspuss
pusspusspusspusspusspusspuss
pusspusspusspusspusspuss
pusspusspusspusspusss
pusspusspusspusspus
pusspusspusspuss
pusspusspuss
pusspus
puss

Jag tycker om dig Älskling
om det är någon som undrar vem min älskling är så är det

JESSICA ANDERSSON

Kommentarer
Postat av: Jessie

Fy fan du... en riktig blogg idag... ja jag e inte bara lite impad heller... asbra ju...
Och du har haft en bra dag också... hur jävla bra som helst ju... och jag ser fram emot att få höra hur det gick på fotbollen... men du vet ju hur nyfiken jag e.. jag vill veta ALLT...
Och jobbat har du också gjort idag... ja jag vet inte ens vad jag ska säga om det där...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback