Torsdag 12/4

Hej!
Nu är jag här igen, konstigt det känns va!

Ska iaf skriva en blogg men den blir nog inte så verst lång skulle jag gissa.
Börja med att berätta o mdagen i alla fall

Vaknade 0520, gick upp och käkade frukost och gjord emig i ordning, hade lite tid över så ja la mig i sängen några minuter till, sen gick jag ner till stationen och satte mig p åtåget och somnade SÅKALRT

sedan vaknade jag när kl ringde igen och då höll jag mig vaken, bestämde mig för att skriva ett sms till min älskling, för att hålla mig vaken, jag är jävligt taskig som väcker henne sådär men ja..FÖRLÅT, men dagen har varit VÄLDIGT jobbig, har tänkt p ådig mer än vanligt och funderat va det va, du anar inte hur jobbigt det är...men men, tell me when your ready baby

sen kom jag till jobbet och vi börja fan jobba tidigt idag igen, typ 10 över eller nåt sånt, vilket jag itne gillar, men men, nån gång ska man väl jobba tydligen, och det har väl gått bra att jobba idag det har det väl, skrapat och spacklat pelare idag igen, *tråk*
men det jag har gjort mest idag är alltså att tänka på Jessica
en stund satt jag bara i fönstret och kollade ut och tänkte på dig, tror jag satt där i 20minuter utan att göra något annat än att tänka på dig/oss, eventuell framtid och ALLT och det känns jobbigt och vara så ovetande  MEN
Tycker om DIG så enorm mycket! Finns inte ord för att förklara vad DU betyder för mig

sen drog vi hem, han med ett tidigare tåg så jag va i märsta 1615 vilket va mys, träffa billy och löva så blev lite kort snack med dom medans vi gick hem. sen snabbt in i duschen, kolla om älsklingen va online men det va hon ej, åt lite granna sen till optikern, beställde nya linser och även nya glasögon, nu är jag less p åatt inte se något med glasögon, hihi, men ja ska tala om för er att det är inte gratis att ha dålig syn, både jobbigt och dyrt att se dåligt..bajs,, men ja, det är väl iaf tur att man kan korrigera sat man ser bra til lslut ändå, annars hade jag ju inte kunnat se hur fin min älskling är, då hade jag bara vetat hur underbar personlighet hon har, vilket ioförsig hade räckt, men nu får jag utsidan också=)

sen laga jag mat, det blev potatismos och köttbullar och sallad till det, skitgott=) sen va det dags för hockeyn, som står 1-1 efter 3perioder och sudden väntar, så bloggen ska strax avslutas så jag kan kolla på den.

strax kommer niklas hit också och ska sova här..hmm

men jag hoppas att ni haft en bra dag, speciellt DU

ta hand om er!
Tycker om er!
Puss på din axel Jessie


*vinkar*


Norsken hos läkaren:
Följde du mitt recept som jag gav dig?
Nej.
Varför inte?
Hade jag gjort det hade jag varit död nu.
Varför?
Det flög ut genom fönstret...


*Dagens Sötsarg*
DU BETYDER MASSOR

*VARFÖR DET ÄR SKÖNT ATT VARA MAN*
Hela världen kan användas som pissoar

Kommentarer
Postat av: Jessie

Låter som du haft en ganska så bra dag trots allt... och jag har tänkt massor på dig också... mest så att du vet...
Men fan baby... nu har du också sambo ju... skitkul...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback