Tisdag 17/4

Hej!
Nu är jag tillbaka för en kort liten blogg!

Börjar som vanligt med att berätta om dagen då!

Tisdag

Vaknade och kollade på mobilen, kl va 0545 (trodde jag) så ja hoppa ur sängen och gick för att ta på mig arbetskläderna efterso mjag trodde jag legat för länge i sängen igen. Sen när jag satt på mig första tröjan och sätter på mig min klocka på armen, ser jag att kl bara är 0520. hade alltså kollat på fel klocka på mobilen, hade kollat på nästa larm när det skulle ringa, så ja, jag hade alltså vaknat precis som jag skulle av väckarklockan...ja jag e bra jävla knäpp alltså.
om ni inte förstår och bryr er får ni väl fråga så ska jag försöka förklara vad jag egentligen hade för mig i morse.

men jag kunde alltså ta det lugnt och käkade min frukost som vanligt och borsta tänderna, sen la jag mig i sängen en kortis igen innan det va dags att på sig resten av arbetskläderna och gå ner til ltåget. Somnade som vanligt=) på tåget och vaknade sen när larmet ringde. Skrev ett litet sms till Jessie innan jag gick av och böt tåg. När jag gick av nästa tåg i sumpan såg jag hundarna med tidningarna igen..åå va söta dom är! närstan bud på att åka med mig till jobbet bara för attfå se dom! Haha

sen upp till jobbet och vi gick väl ut och började jobba först 0725 idag vilket jag var väldigt nöjd med. Något jag var mindre nöjd med var att jag var tillbaka på pelarna idag tillsammans med Loppe, aja, det flöt väl ändå på rätt så bra tycker jag. Vi har faktiskt inte så jävla mycket kvar att göra med dom längre vilket känns underbart.

på första rasten käkade jag mina bananer som jag hade med mig men först ringde jag min älskling Jessie och väckte henne, som ni vet är det helt underbart att prata med henne! åå vad jag tycker om den tjejen! PUSS

andra rasten blev det matlåda, nudlar o kyklingwok från igår, lyckades även med att sova på båda rasterna idag, så jävla nöjd med det kan jag ju säga=) Visst är jag duktig=)

fick skjuts av Peter en bit idag efter jobbet för att han körde bil till jobbet i morse, vilket var trevligt och skönt, kom dock hem samtidigt eftersom han dushcade och så på jobbet efter men men, ksönt tt åka bil är det ju!

sen när jag kom hem så slog jag på datan och vem var online om inte min älskade Sötsarg då, jo men visst, så det va hur underbart som hellst att få komma hem och börja prata med henne. Vi snackade ett tag innan hon drog iväg till sina vänner. Efter det så satt jag här, skrev ett pressmeddelande för Stefildo United, kikade lite på drömelvan sedan hade klockan blivit 18 och det var tvätttid. så jag plockade ihop tvätten coh gick till tvättstugan.

När jag kom tillbaka så började jag med maten, idag blev det spagetti och köttfärssås, sjukligt gott, hann snabbt med att säga hej till niklas och innan han drog igen och åkte cross med jonas.
Käkade maten för att sedan gå borta och lägga tvätten i torktumlaren.

Diskade efter mig innan jag satte på en film, (Beck - Gamen) och strax där efter kom mamma och pappa upp och hämtade bilnyckeln, ska låna den eftersom deras ska in på service imorgon. Dom tycker att jag ska köpa en lägenhet efter att do mvarit inne här och sett hur det ser ut.......ja hm får se hur det blir med där nu. jag håller ju med dom, MEEEEN nej ändå, tiden får visa hur det blir med allt..bra va=)

kollade klart på filmen och den va helt okej tycker jag. Gunvald va lite för snäll dock, han måste vara tuffare=)

sedan har jag vikt ihop tvätten och så, sett att aik tyvärr slog göteborg med 2-1 borta och att örebro och elfsborg spelade 1-1

sen nyss skrev jag ett pressmeddelande för Bålsta också, hann ju inte det tidigare.
Sen började ajg med denna blogg. Fick nyligen ett sms av älsklingen också, MYSIGARE ÄN VANLIGT ja hon är ju helt enkelt för söt den tjejen! OJOJ OOOOJ vaf jag tycker om dig Jessica Andersson

detta sms var alltså lite mysigare än vanligt hur hon nu lyckades med det.

men nu börjar jag närma mig slutet på denna blogg, hoppas att det har varit lite rolig läsning i alla fall ,tror att jag är tillbaka imorgon också men det är ingen garanti.
Hoppas att ni har haft en bra dag!
Tycker om dig och längtar efter dig Jessica
Puss Puss på min Sötsarg

*vinkar*


Posten i Norge har gett ut ett frimärke med en bild på en fitta, men blev tvugna att kalla tillbaka det då folk inte fattade vilken sida som skulle slickas...

*Dagens Sötsarg*
Kommer inte på några bra ord för att beskriva hur mycket jag tycker o mdig heller Älskling

*VARFÖR DET ÄR SKÖNT ATT VARA MAN*
Bröllopsklänning 20 000 Kr, Frackhyra 500 Kr

Kommentarer
Postat av: Jessie

Sjukligt bra norge historia idag... lite små snuskig... sånt gillar vi...
Låter som du haft en bra dag du också sötis... skönt att höra...
Ska in och läsa dina pressmeddelande nu... oj vad mycket jag har att läsa... skoj skoj...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback