Söndag 29/4

Hej folket, nu är jag här igen. det är söndagkväll och det är dags för dagens blogg.

Söndag

Vaknade runt 09 nångång och pappa kom in och sa att det strax va dags för frukost, sedan kom han tillbaka några minuter senare och sa att nu va det klart
Fan va mysigt o få frukost lagat åt sig TACK PAPPA

gick upp och åt frukost med resten av familjen, sen blev det lite städa i rummet samtidigt som jag lyssnade på Bruce "THE BOSS" Springsteen

sedan bad pappa mig att flytta lite grejer från framsidan till baksidan och visst gjorde jag det, och under tiden fick jag ett sms av Älsklingen som talade o matt hon var vaken, så jag ringde och pratade med min sexiga flikka, mysmys

sedan la vi på och jag fortsatte med att flytta grejer, fick såklart hjälp av tintin med det där och det va mys...blev även endel jaga hund och sparka fotboll, fan vad jag älskar hoonm...

när jag va klar gick jag in och fortsatte i rummet, sedan loggade snyggingen in på msn och det blev en liten paus i städandet=)

sedan va hon tvungen att dra iväg till föräldrarna och mamma tyckte även att jag skulle göra klart i rummet eftersom vi alldeles strax skulle få besök trodde vi, så det gjorde jag då för att sedan ta en helt sjukt underbar dusch.

sedan blev det lite fil och mackor då vi hörde att gästerna inte skulle komma nu direkt.
sen tillbaka till datan och läste om UTSKÅPNINGEN som MALMÖ stod för igår mot råttorna
underbar match!

sen kom gästerna, och det va alltså brorsan, hans tjej och hennes föräldrar som kom, då blev det lite fika, sedan åt vi mat, jättegott va det, ris o nån slags kyckling..bajsgott iaf...tack för maten..sen plockade vi undan och stax därefter va det dags för efterrätt, då va det hjortronparfe och kärsbärsparfe som serverades och minst lika gott va det!

och sen va det dags att åka hemför dom, glömde föresten att nämna att kristins syrra och pojkvän även va här, dom hade varit inne i stan och shoppa så dom kom nån timme senare än dom andra med tåget.

och efter att ha hjälpt till att plcoka undan och sedan hängt och vikt tvätt så gick jag och kollade på sporten.

sedan gick jag till datan och här har jag suttit sen dess....
kollat runt lite på nätet, mest sport såklart..och hörde att FC Köpenhamn även idag vann och det med 1-0 borta mot Silkeborg, målet gjordes av Marcus Allbäck och det var den 21 matchen i rad i serien utan förlust.."ganska" bra om jag får säga min mening...

och självklart har jag även idag njutit av Malmös vinst igår
 
ska även ta över brorsans liga i expertelven då han inte orkar vara ligaboss längre, fixar det nån gång i veckan gissar jag...

men nu ska jag avsluta denna blogg och ägna mig åt något annat iställe, vad vet jag itne alls men nåt vore ju mysigt iaf....

hoppas att ni har haft en bra söndag och bra helg såklart!
tänker på er där ute

PussPuss på dig Jessica!
Tycker om dig älskling!

*vinkar*


vet du varför norrmännen vattnar sina flaggstångar:
nee
dom vill att knoppen ska slå ut


vet du varför det inte finns några flaggstångar i norge:
nej
norrmännen har dränkt dom


*Dagens Sötsarg*
Det blir även idag mitt "speciella" SMS till älsklingen PUSS

*VARFÖR DET ÄR SKÖNT ATT VARA MAN*
En veckas semester - en halv resväska

*Dagens Zacke*
Man brukar ju kalla Greg Norman för den vita hajen, och skulle man kalla dig någonting så skulle  väl det vara den gröna gäddan
(Zacke i en intervju med Häggman)

Kommentarer
Postat av: Jessie

Underbar blogg babe... nästan lika underbar som det där sms:et... eller nä... inte ens nästan...
Och du verkar ha haft en asbra dag även idag... fan vad mysigt att höra... skönt att veta att humöret e på topp och att du mår bra... det förtjänar du...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback