Söndag 22/4

Hej igen, nu är det dags för dagens andra blogg ju, trevligt värre, iaf för mig som skriver den kanske inte lika mysigt för er som ska läsa men jag tvingar er inte att läsa, FAKTISKT

Söndag

Vaknade nån gång, kommer inte ihåg när riktigt men tror jag gick upp runt 11 lr nåt sånt, fan va dåligt minne jag har nu då, men iaf skrev om gårdagen, kollade klart på filmen från igår och lagade omellet, sen ringde jag älsklingen och kollade hur det va med henne, och det var väl sådär kanske...stackare..TYCKER OM DIG

Sen åkte jag till rosers och va där ett tag, sedan kom brorsan och kristin och strax där efter stack vi till arlandastad golf för att slå lite golfbollar, först så träffade vi jonas i shopen och snackade lite skit med honom, men sen gick vi ut och slog och det gick ju fan bra, precis so mvanligt slår jag bra trots att jag inte tränat lr ens rört klubborna sen juli förra året typ ,ahah är jag BEEEST eller vad är jag...

sen hem, käkade lite mackor innan vi började spela lite kort, blev skitgubbe til latt börja med, sen va det dags för mat, potatisgratäng och rostbiff, skoja inte hur gott det va! MUMS
sen gick jag ut en sväng med min älskling tintin=) weeei
kasta lite pinne och hade allmänt mysigt med honom=)

sen kom vi hem och det blev lite fika och så, fast först så kapade jag ju faktiskt hået, skitskönt med kort hår=)
fika och när vi hade gjort det blev det mera kortspel, 7an spelade vi och farsan och brorsan mobbade mig för att dom tyckte att jag va kass..mm, GISSA vilka som kom sist säger jag!! INTE JAG IAF
HAHA så dåliga ni är!!
lär er spela innan ni gnäller på mig!!

sen drog jag hem till datan, snacka lite på msn, mysmys, sen nu vid 22 så började en film på 6an "the new guy" skitgrym film som jag kollar på just nu!

och det var väl det jag har haft för mig idag och det som återstår är vä latt kolla klart på filmen, gå och lägga mig i sängen, snacka med älsklingen Jessica och sen somna för att sedan vakna jättetidigt imorgon för att dra till jobbet.

och MFF förlorade ju idag, 2-1 borta mot Trelleborg hur det nu är möjligt,,helt jävla sjukt, fan va baaaajs
men vi får iaf gruvlig revansh på lördag mot aik, stackars råttor säger jag bara!!

något annat man faktiskt kan glädja sig åt är att FC Köpenhamn vann sin match ikväll med 3-1 hemma på parken, bra jobbat pojkar!

och imorgon är det åter igen dags för match för mina fotbollslag, Stefildo United möter brorsans Lappis och Bålsta FF möter Guy ff har jag för mig, låt oss hoppas på två bra resultat i dessa två matcher, vill även passa på att önska Jessicas lag lycka till imorgon, du är BEEEST så du lär ju vinna båda två!
Puss Älskling!
 
vart en kort blogg nu men ja, tyvärr kan jag inte bättre än så för tillfället...

Hoppas att eran helg har vait bra!
Min har varit helt okej det tycker jag allt!

*Puss på hela din coola kropp Jessica*

*vinkar*


Ole och Runar satt i bubbelpoolen och prata. Rätt som det var börja det flyta spermier i vattnet.
- Är du äcklig, sitter du här och runkar säger Ole.
- Nej, jag fes.

*Dagens Sötsarg*
Du är söt älskling, även när du är jävligt bakis!!!

*VARFÖR DET ÄR SKÖNT ATT VARA MAN*
Sporadiska högljudda rapar är förväntade

Kommentarer
Postat av: Jessie

Ännu en underbar blogg för mig att läsa... fan du skämmer ju bort mig ju... och det gillar jag...
Lycka till på dina matcher också... men det börjar ju gå bra för dig nu så du ska nog fan lyckas vinna dem... medans jag nog kommer att få storstö... men det visar sig...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback