Söndag 1/4

Hejsan människor!

Idag är det FÖRSTA APRIL
Någon som blivit lurad? Jag har inte blivit lurad...inte vad jag vet i alla fall, men det slog mig nu att "kanske" min älskling lurar mig just nu, men det tror jag verkligen inte...jag hoppas ju på det ioförsig men nej det tror jag inte...ja e orolig för dig baby! Du ska inte ha dåliga dagar:(

Längtar efter att få prata med dig, längtar efter att få träffa dig, längtar efter att få vara med dig, längtar efter att få krama dig, längtar efter att få pussa dig OCH SÅ VIDARE

DU SKA VETA ATT JAG LÄNGTAR EFTER DIG I ALLA FALL

Nu till dagen.

SÖNDAG

Hade väckning 0930, vaknade med låg kvar i sängen och inte förän 1040 gick jag upp, jag hoppas att du är nöjd med det Jessie...
Då blev det frukost, sedan skrev jag ner det jag skulle handla och åkte til laffären, plockade på mig det jag skulle ha, gick till kassan och skulle betala, drar kortet och ska slå in koden...FORTSÄTTNING FÖLJER I TELEFONEN ÄLSKLING

efter jag varit på affären åkte jag till föräldrarna i rosers, böt däck på bilen tillsammans med pappa, sedan blev det fika, glass och te, jättegott.
sedan fortsatte jag med bilen, tvättade den och damsög den så nu ser det faktiskt ut som en VIT bil igen..och fräsch inuti också, så fin den kan vara i alla fall, så det va ju mysigt värre.

sedan satte jag mig och sola lite me syster innan det var dags för mat, idag var det kinoa och kalkon, med sås och wok, jättegott, tack för maten mamma!
sedan drog jag och pappa på "pooltecket" sedan gick jag och anki ut med tintin en sväng, kasstade lite "dammis" leksak til ltintin alltså så han fick springa lite, sedan åkte jag hem till mig, fixat mittlag på DRÖMELVAN och även fixat en kompisliga VÄLKOMMNA

sedan har jag kollatpå två avsnitt från PRISONBREAK som ja fixade igår, skitbra serie det där, och under tiden så har jag messat med Jessie.
är man känslig om man börjar gråta när man skriver ett sms? i sånna fall är jag känslig..men det står jag för, och ni som gillar mig får tycka om mig FÖR DEN JAG ÄR, annars behöver ni inte tycka om mig alls. då klarar jag mig utan er!

nu ska jag avsluta denna blogg och sitta och vänta på att jessie kommer hem, hemma hos sin kompis justför tillfället, jättehärligt ju!

men hoppas att ni haft en underbar helg!
Min har varit mysig, med lite dåligt slut dårå, men förhoppningsvis går det att ändra på det innan det är dags att somna, det återstår och se.
UNDERBART väder har det i alla fall varit hela veckan, hoppas det fortsätter och speciellt nästa helg då det är långhelg eftersom det är PÅSK mysmys JAG SER FRAM EMOT DEN SÅ SJUKT JÄVLA MYCKET
undra varför......

men ta hand om er!
Tycker om er!

Pussar på dina "Vindruvor" Jessie

*vinkar*


Vet du hur en norrman kontollerar om en svensk tusenlapp är äkta?
-Ja, han viker den fyrdubbel och bankar på den med en hammare. Sedan vecklar han ut den och ser efter om Gustav Vasa har fått några blåmärken.



*Dagens Sötsarg*
JAG TYCKER OM DIG JESSICA

*VARFÖR DET ÄR SKÖNT ATT VARA MAN*
Du kan ha en vit tunn t-shirt på dig även om det regnar

Kommentarer
Postat av: Jessie

Hoppas att du haft en bra dag trots att jag "förstörde" den lite... men nu e allt bra igen... det e bara jobbet som vanligt ju...
Men du har hunnit med en massa skojsigt ändå ju... duktig du e... och jag ser fram emot att höra vad fan som hände när du handlade... det låter ju hur kul om helst...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback