Måndag 2/4

Hejsan!

detta blir en kort blogg, till somligas glädje andras förtvivlan..japp, kort blir den iaf sen får ni säga och tycka vad ni vill

jobbet gick bra idag, drog hem vid 1530 och va hemma strax efter 16..det blev lunchbuffe på lunchen, först nudlar och kykling efter det åt jag potatis och fiskgratäng. riktigt gott både och...och til ldet massa morätter:) o vitlössås såkalrt

efter jobbet så åkte jag och handla, idag gick det bra, har ju nytt kort nu, det va alltså kortet som gått ut igår när jag skulle handla och därför funkade det itne så jag fick lämna affären tomhänt igår, men bättre gick det idag..skönt det.

sen hem packa upp grejerna, snacka lite på internet me folket innan jag bestämde mig för att laga mat, det blev nudlar och köttbullar, föresten, tog några köttbullar till lunchen också kom jag på nu, gott är det iaf!
och jag köpte sallad idag också ,skitbra, så det gjorde jag och åt till middan plus såsen som finns kvar.

efter matcen va det dags för hockey, hv71-modo, och jag höll ju tummarna för hv medn trodde väl på modo och modo vann till slut med 5-2

annars så har jag fått två tunga bakslag idag, inte dirket jag som fått det men folk i min närhet och det är så jobbigt, fan va ja tycker om er och vad jag tycker synd om er
MEN JAG FINNS HÄR FÖR ER
om ni behöver mig

nu ska jag dushca sen ska jag lägga mig i sängen och prata med Jessica, so v anligt avslut på dagen, helt underbart. och idag fick jag även prata med henne imorse, eller imorse för henne och iförmiddags för mig, kl va alltså 0940 ungefär...då skulle jag strax på lunch och hon åka till jobet..underbart att prata med dig Jessica!

men nu ska ja avsluta detta, som ni märkt e jag inte alls på nå blogghumör idag, se hur det blir imorgon..
ta hand om er!

PUSSPUSS PÅ JESSICAS Navel

*vinkar*


Året var 1910 och skyskrapor byggdes över hela Manhattan.
En svensk, en dansk, och en norrman satt på en balk längst upp. När det äntligen var dags för lunch plockade dansken upp en ostmacka för tionde dagen i rad och utbrast:Om jag får en korvmacka en gång till så hoppar jag!
Svensken plockade upp en macka med Kalles Kaviar. Han utbrast:Om jag får en kaviarmacka en gång till så lovar jag att jag hoppar! Norrmannen tog upp sin macka och sa: Icke en ostmacke till! En till så hoppe jag med!
Nästa dag tog dansken upp en korvmacka. Han sa hejdå till sina två kamrater, hoppade, och slog ihjäl sig.
Svensken tog upp sin macka. Mycket riktigt så var det en kaviar macka. Han sa ajöss till norrmannen, hoppade och slog ihjäl sig.
Norrmannen tittade på sin macka och sa; Ost igen! Nu hoppe jag med. Han hoppade och slog ihjäl sig.
Den kvällen kom fruarna till platsen där deras män låg döda. Svenska frun sa till den danska frun: Om han bara hade sagt det till mig skulle jag ha givit honom något annat på hans macka. Danska frun höll med.
Slutligen sa norrmannens fru:Jag fattar icke. Han gör sina egna mackor...



*Dagens Sötsarg*
Älskling snart så får vi träffas, fan vad jag längtar!

*VARFÖR DET ÄR SKÖNT ATT VARA MAN*
Bilmekaniker ljuger inte för dig för skojs skull

Kommentarer
Postat av: Jessie

Det blev ju en blogg i alla fall... det tycker jag faktiskt att man får vara nöjd med...
Tack baby... för att du kan få mig på bättre humör... du lyckas med det varje gång och jag förstår inte hur du gör...
Puss å kram...

Postat av: Jessie

Norge historien var föresten en fullträff... skit kul...
Puss å kram!

2007-04-02 @ 21:57:46
URL: http://jinxedjessie.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ingen blogg för dig idag nä... och inte för mig heller ju... men en kommentar får du i alla fall...
Hoppas att du haft en bra dag... och jag ser fram emot att få höra om den...
Och människa... man kan inte "vänta på att det ska bli rast"... det funkar inte... söt e du...
Puss å kram!

2007-04-03 @ 23:01:37
URL: http://jinxedjessie.blogg.se/
Postat av: Jessie

Hmm... jag tror blogg.se skojar med oss idag... precis som allt annat... men nu skriver jag ännu en kommentar i alla fall... så att det e säkert att du får en kommentar även idag...
Puss å kram!

2007-04-05 @ 00:09:10
URL: http://jinxedjessie.blogg.se/
Postat av: Jessie

Visst ja... jag glömde ju att skriva en kommentar igår... fy mig... jag borde ju skämmas...
Men nu får du en idag isyället... hoppas att du e nöjd med det...
Altså det e ju en jävla fredag kväll detta... inte alls vad vi hoppats på... men vi kan ju glädjas åt att sambon har minst lika tråkigt som vi har det just nu... hi hi...
Puss å kram!

2007-04-06 @ 22:29:38
URL: http://jinxedjessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback