Måndag 23/4

Hej igen, nu är jag här igen, kul igen

dags för en ny vecka med nya utmaning och varför inte dirket gå till att berätta om dagens bravader

Måndag

Vaknade 0525 och gick upp och käkade frukost med niklas, sedan gick vi ner till tåget och det blev inget sovande för mig, nej jag började istället att radera en massa sms som jag skickat. började bli fullt på minnet, så nu är det rensat, nästan iaf, sparade några mysiga. än så länge har jag bara rensat utkorgen, se när man är tvungen till att rensa inkorgen med, aja det visar sig.
hoppade av tåget i karlberg och sa hejdå till niklaspojken

gick till andra perrongen och väntade på tåget.
kom till jobbetstrax föra 07 och va först där. gick sedan utoch jobbade och det gick bra, slapp pelana=) blev tätnignar hela dagen för mig och peter istället..mysmys

ringde älsklingen strax före 10 och det va ju lika mysigt som vanligt att få prata med en nyvaken Jessica. Puss på dig snygging.
första rasten blev det telefonpratande alltså, bananätande och tidnignsläsande.
på andra rasten blev det ändast matlådan och så lite skitsnack.
möjlit att jag skrev nåt sms också under dagen..hm kan vara så..

sen drog jag hem redan vid 14 idag för att jag skulle hem och besikta bilen, så det va skönt att dra hem tidigare p åen måndag, måndagar som ofta är långa och jobbiga på jobbet.måndag tisdag e lite jobbiga, sne är det onsdag och halva veckan har gått, sen torsdag då e det nästan fredag och när det väl är fredag ja då är det helg..UNDERBART JU

sen åkte jag upp till besiktningen, fick väl vänta lite på min tur men sen när det väl va igång gick det ju fort, och jag slipper besikta om skiten behöver bara byta framrutan så det va ju skönt, lite repigt på den..hm inte bra inte bra

sen kom jag hem, böt och för att sedan ta en joggingtur och det kändes bra idag, går bättre och bättre, inte så konstigt heller kanske men det är najs...

körde lite styrka o stretchade när ajg kom hem, sen så duschade jag för att sedan lägga mig i sängen, helt slut, niklas hade nu kommit hem och faktiskt börja han med maten, han laga ris och korvstroganoff så det va gott ju!

skönt att slippa laga mat också!
sen så sega jag framför tvn typ, kolla lite serier sedan sega jag framför datan istället

kollade hur det gick för mina matcher och det va väl inte nån rolig syn kanske, förlust mot brorsan (som väntat) med 2-0 och 2-2 mot gay med Bålsta

Vill passa på att säga grattis till Jinxed so mvann med 4-0 och 2-2 som Fc malmö är väl ändå okej, inte förlust iaf..Puss älskling!

mera fotboll, TRÅKÖREBRO spelade oavgjort idag igen, 1-1 mot gais, tror dom kommer spela 26 oavgjorde matcher i årets allsvenksa, nån som tror något annat?

gbg vann borta mot bp med 2-1 och elfsborg spelade 1-1 hema mot gefle efter att ha kvitterat i slutet genom stefan såklart!

sne vettefan o mdet hänt så mycket mera, har spelat lite golf nu på kvällen med jonas och niklas på xbox och det var väl helt okej, tror dock att "wei" är mycket roligare att spela!
det visar sig om jag har rätt, hoppas på det!

men nu ska jag avsluta denna blogg, hoppas att ni har haft en bra dag för detharjag haft, det måste jag faktiskt säga, sina ljusa stunder och mörka stunder men i sin helhet okej!

Tänker på er Jessica!
PusspUss på min älskling

*vinkar*


Lille Johan kommer hem från skola och är ledsen.
-Vad har hänt?, frågar mamman.
-Simläranren skälde på mig, snyftade Johan.
-Varför det?
-Jag kissade i vattnet.
-Men det är ju inte så farligt. Det är ju många som gör det.
-Ja, men inte från trampolinen



*Dagens Sötsarg*
" - Jag kollade på porrfilm utan att jag visste det"

*VARFÖR DET ÄR SKÖNT ATT VARA MAN*
Nya skor skaver, river eller klämmer inte dina fötter

Kommentarer
Postat av: Jessie

Mää... blä... ja jag säger inte mer än så...
Men fan vad duktigt du e... strechar å allting... det e bra att du sköter dig... så slipper jag skälla på dig... :)
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback