Lördag 28/4

Hejsan alla människor, idag är det och har varit lördag hela dagen, inte vilken lördag som hellst utan den 28/4 ju..haha

kan väl som vanligt börja med att berätta om dagen och sen se vad det leder till, låter det bra? kan ju hoppas att det leder till sex men det e ju  väldigt tveksamt och det vet vi alla

Lördag

Vaknade först 0630, kans, gick på toa o sen somna om ,va väldigt ljus ute då för örvigt..sov en timme sen vaknade jag igen, och båda gångerna va jag pigg..men nej än skulle jag inte upp, hade väckning 09 så det så..somnade om igen och vaknade sedan 09 då kl ringde och då va jag trött..varför är det alltid så att man är sjukligt trött när man väl SKA gå upp?

gick upp o käkade frukost och så, sen skjutsade ajg syrran till jobbet innte jag åkte till lägenheten och plockade ihop en massa grejer, sen vid 1040 typ skickade älsklingen ett sms och skrev att hon vara vaken av nån konstig anledning, men ja jag ringde upp henne och fick prata med min underbara Älskling

sen körde jag till rosers med alla grejer, eller det jag fick med mig iaf, packade upp endel men en hel del e kvar på golvet i påsar ochs å också...sncka lite på msn me Jessica innan ajg besämde mig för att ta en sväng till lägenheten igen och hämta mera saker  vilket jag också gjorde..

sen kom jag hem nån gång vid 1340 och tog in allt skit jag nu hade med mig sen gick jag til ldatan och prata på msn igen.
sen vid 1450 blev Jessica hämtad av pojkarna då dom skulle på matchen, då gick jag först och satte mig i soffan och skrev ett "speciellt" sms till henne, sen lagade jag lite lunch till mig, det blev schnitzel och pasta..mysmys...sen kom föräldrarna hem som varit ute i husvagnen och älsklingen tintin såklart och han blev ju överlycklig över att se mig=) PUSS PÅ DIG

sen satte jag mig i soffan för att kolla fotboll, MALMÖ FF spelade mot råttorna från stockholm, och mycket till match blev det inte eftersom Malmö var överlägsna 08:orna
matchen slutade 4-0 till slut efter helt underbart spel av MALMÖ

YEEEEEEEEEEEEEEAHJ

sen kolla ajg lite snabbt på hockeyn och såg att sverige låg under med 1-0 efter 9minuter mot italien?!?!

men sen slog jag av tvn och åkte upp till gamla jobbet på arlanda, nämligen mcdonalds...först blev det skitsnack med tommy=) så jävla skön, sen slutade syrran 19 och så bjöd hon på mat=) tack

sen drog vi hem, höll på att åka fel, åka till lägenheten istället för till föräldrarna, hihi knas

men när vi kom hem så satt föräldrarna redan och åt iaf, och vi började äta vi med, potatis och massa sill ,gott ju..
sen när jag hade ätit upp så tog jag undan lite innan jag gick till datan, plockade undan från sängen iaf så det gick att sitta och ligga i den, bra till natten åtminstånde..

sen bestämde jag mig för att gå en sväng med min älskling tintin och det va ju skitmysigt som vanligt, även syrran hängde med ut!

sen kom vi in och jag gick till datan igen..och här har jag suttit sen dess, och alldeles strax är det äl dags att "sova" tror jag, tyvärr kommer jag inte "sova" så länge men aja, sånt som händer...

sverige vann förresten matchen planenligt med 7-1 mot Italien

men det va väl min dag, underbart med vinst mot AIk, grymt..dom hade inte ett skit! YEAHJ

men nu ska jag avsluta denna blogg, se vad man hittar på imorgon, förmodligen inte allt för mkt men det visar sig...

men jag hoppas att ni haft en underbar dag, speciellt ni råttor bör vara glada idag då ni endast förlorade med 4-0 idag..kunde blivit mycket mera..

Tänker på dig Jessica!
PUSSPUSS på min Älskling

*vinkar*


En man kommer in i en norsk "barbersalong" och frågar :
- Klipper ni hår här ?
- Nej, vi böjer det fram och tillbaka tills det går av !


*Dagens Sötsarg*
Mitt "speciella" sms till dig älskling

*VARFÖR DET ÄR SKÖNT ATT VARA MAN*
Du vet onödig fakta om militärfordon

*Zacke citat*
Det var en gång en kille i Schweiz som tog i så mycket när han slog att han svimmade......... eller hur va det nu igen? Är det kanske bara jag som suttit och tänkt på detta, eller drömt?


Kommentarer
Postat av: Jessie

Ja men det e ju helt underbart med vinst för Malmö idag... så jävla bra...
Och du har ju som vanligt gjort en massa vettigt även idag... du e grym baby...
Jag tycker nästan att du ska ta det lugnt imorgon... det har du förtjänat...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback