Lördag 21/4

Hejsan människor!

Hoppas att ni mår bra, det mår jag faktiskt säga att jag gör! Det är faktiskt lördag! Eller nja, helt ärligt så är det söndagsmorgon, min plan att skriva blogg igårkväll sprack av en liten grej, hur underbar sak som hellst men ja jag återkommer till det och börjar istället med bloggen!

Lördag

Vaknade 0925 och testade ringa Jessie, men hon hade tydligen precis slagit av mobilen fick jag höra senare, så det va ju lite synd, men men. Jag gick iaf upp och slog på datan och såg samtdigt att varken niklas jonas lr linda va kvar här (alla hade sovit här)
ringde niklas och kolla vart alla var någonstans, niklas på konfermation, linda jobba och jonas hade fått skjuts hem. ok i see

satte mig vid datan men eftersom kl va så pass lite kände jag att jag lika gärna kunde gå och lägga mig igen och försöka sova bort några timmar, annars hade det blivit massa exktra timmar att sakna/tänka/längta efter Jessica, så jag gjorde ett försök med att somna om.
för övrigt fick jag inte igång ljudet till datan, lite irriterande kan jag ju tala om för er! Niklas hade hållt på och mixtrat med sladdarna igår..
så jag gick tillbaka till sängen och lyssnade på musik på datan telefonen istället. OCH SOMNADE SÅKLART

sen när kl va 1230 ungefär vaknade ag igen och då kände jag att det kunde vara dags att gå upp.
så jag gick upp och försökte få igång ljudet till datan med det funkade inte alls, BAJS ingen musik, men så kom jag på den smarta idén att jag kunde faktiskt lyssnapå musik på tvn på MTV, så jag slog på tvn, men gissa vad!
jo självklart funkade itne ljudet där heller! BAAAJS

lyckades iaf se att det var hockey på 1an så det fick stå på (utan ljud)
sen snackade jag lite med brorsan om morgondagen
Sedan gick jag och lagade omelett, blev skitbra som vanligt, lr gott iaf, sen att det blir en enda stor gegga, ja det skiter jag i, gissa hur det ser ut när det väl kommer ner i magen! HAHA känn på den ni!!

sen när jag komm tillbaka från köket med maten för jag tänkte kolla på hockeyn medans ja åt (utan ljud) så såg jag att jonas loggat in på msn, och jag frågade om han hade tid och lust att komma och fixa mitt ljud, för niklas vet man aldrig när han ska komma hem, om en minut, en timme, en dag en vecka lr nåt sånt...jävligt svårt att vea ska jag tala om, han har lixom lite svårt med tidsuppfattningen, så när han väl ringer och tala om att han kommer strax, då kan det ta flera timmar, eller att "jag ringer upp dig om 2sekunder" ja då kanske det tar några timmar om han ens ringer..haha nej nog me smutskastning på niklas, han är en bra pojke!

men jonas hade varken tid lr lust att komma hit för han skulle iväg och åka cross, men ja, snäll som han är så kom han förbi strax efter ändå! TACK
innan han kom hann jag äta upp och diska undan sedan kom han, men ja, inte ens han lyckades få ljud till data lr tv, knas..men niklas och han skulle åka cross, och eftersom niklas inte hade nå batteri så gick det inte att ringa till honom, men jonas skulle ringa och berätta när han väl träffa niklas hur jag skulle göra.

men gissa vad, jon niklas kommer hem typ 20minuter efter att jonas var här..hiih WEII

och ja han lyckades på nå sätt fixa ljudet som tur va, så nu slapp jag kolla tv utan ljud=)
Sverige vann för övrigt matchen med 4-2 och är "Europamästare" som dom kallar det! NAJS

niklas drog sen iväg rätt fort för att åka cross. då fortsatte jag med att städa undan från igår, flaskor o burkar och spya(det var inte jag som spydde igår) så jag damsög och moppade här iaf...så nu ser det helt ok ut i lägenheten, förutom att det ligger masssa saker på golvet, men ja det ska vi nog kunna ordna nån gång snart.

efter det gick jag iväg med flaskor och lite karotong och sedan blev kl 16 och Djurgården-Helsingborg började på tv. Och nån gång i den vevan loggade Jessie in på msn, MYYYYYS så jag såg första halvlek från datan=) samtidigt som jag pratade med Älsklingen=) hur bra som hellst ju!

Efter första halvlek så drog hon, hon skulle på inflyttnignsfest ju. skittroligt och innan dess skulle hon grilla me sossos föräldrar, lite najs kväll kanske! gissa om jag ville vara med!
älsklingen har varit full idag! men det va ju på tiden faktiskt!

så när hon drog så kollade jag på andra halvlek (från soffan) och det blev tyvärr 3-1 till djurgården, vet inte riktigt vad jag hoppades på, kanske att båda lagen skulle förlora? det hade varit BAJSBEEEST
3-1 till dif iaf

efter det ställde jag mig och lagade mat, pasta och skinksås blev det och det smakade skitbra som vanligt=)
sen diskade jag och sådär innan jag slog på en film, World Trade Center, mycket bra film måste jag säga så har ni inte sett den så bör ni nästan kolla på den, fan va hemsk som hände den 11 september...BAAAAAAAAAAJS

niklas kom hem nån gång där också men han duscha och sen stack han iväg igen va...
så jag kollade klart på filmen och kollade sedan vilken jag skulle kolla på härnäst, det blev "The Departed" och ja det va väl inte dirket någon film för mig, hängde inte riktigt med i filmen och den började hacka så jag slog av skiten efter halva, slog på "John Tucker must die" istället och den va ju bra bra, förresten, en till anlednign till varför jag böt film var för att jag höll på att somna och jag kände att en komedi kunde hålla mig vaken bättre, eftersom jag ville vara vaken tills älsklingen kom hem, hon skulle få skjuts hem av snälla människan Sosso=) så ja jag funderade på att gå och lägga mig och ställa väckning utifall jag inte skulle vakna när hon hörde av sig men nej den risken ville jag inte ta att somna och inte vakna ändå, det är bajs det, så jag böt film och försökte hålla mig vaken istället. och ja det gick bara bra, gick och fixade några mackor också för jag blev hungrig. sen kollade jag på filmen och jag blev pigg igen, föresten så va det inte filmen som hackade utan denna film gjorde också det, så jag startade om datan och då funkade det galant=) MYYYS

sen fick jag sms av Jessie att hon strax var hemma, sedan 30minuter senare va hon hemma och skull gå och lägga sig i sängen, så ja jag ringde strax efter och kolla läget, om det fanns en möjlighet för mig att kolla klart på filmen, men IKKE hon hade kämpat för att hålla sig vaken dom där 5minuterna hon legat i sängen så nej att riskera att hon skulle somna och inte få prata med henne fanns INTE

så jag stängde av filmen och datan och gick och la mig i sängen för att prata med Älsklingen. hann med att borsta tänderna och sådär också!
och där har nin ldeningen till varför det inte blev en blogg igårkväll, hade tänkt skriva en efter andra filmen men nej det blev ändrade planer.

och för er som undrar så har det blivit MÅNGA mysiga sms mellan mig och Jessie idag, HUR MYSIGT SOM HELLST
Hon skulle fan kunna skicka ett tomt sms och jag skulle bli överlycklig för det med, bara få nåt av henne är ju UNDERBART

men iaf vi låg ju där och planen va att vi skulle prata en timme eftersom jag räknat ut att vi har endast en timme per dag att prata nu, annars överstiger vi våra 3000minuter..men det gick inte såbra med det dära, efter 1,5 timme lyckades vi slita oss från varandra och lägga på.
det va ett underbart samtal med en lite onykter älskling! PUSS PÅ DIG

och strax efter att jag la på så somnade jag, mysigt mysigt
och det var väl min dag, har även lyckats med att spela lite poker under dagens gång och det gick väl upp och ner med det dära!
annars inte mycket mera tror jag!

så nu ska jag avsluta denna blogg och ta och fixa lite omelett
vad jag mer ska göra idag får ni veta ikväll, för jag hoppas att det blir en blogg då igen!

men hoppas ni hade en underbar lördag!
Tycker om er där ute och du Jessica,        "you´re to beautiful for words"
Puss på dig älskling!

*vinkar*


Vad står det i en norsk rondell?
MAX 10 varv


*Dagens Sötsarg*
"You´re too wonderful it´s crazy"

*VARFÖR DET ÄR SKÖNT ATT VARA MAN*
"Folk tittar inte på din bröstkorg när du pratar med dom"

Kommentarer
Postat av: Jessie

En väldigt lång och väldigt bra blogg... ja jag e verkligen impad...
Och jag sa faktiskt att du fick lov att kolla klart på filmen... sen att du inte lyssnar på mig det e ju en helt annan sak...
Låter som du hade en helt okej lördag... den var fan nästan bättre än min...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback