Fredag 27/4

Hej gott folk! hoppas att ni har det bra för idag är det fredag!

tänkte väl att jag kan börja att berätta lite om dagen, låter det bra?

Fredag

Vaknade 0525 och gick upp direkt och käkade frukost och så, sen hann jag ligga i sängen lite innan det va dags för mig och niklas att gå ner till tåget. och såklart så somnade jagpå tåget in, mysigt värre

sen gick jag av och som vanligt strax före sju va jag där, en av cheferna va där på morgonen så det va ju skönt att man var i tid även idag=)

gick ut och jobba vid 7 så dte såg ju bra ut när han va där=)
och vi började med att fylla igen hålen som vi avslutade gårdagen, sen lite tätning innan kl va 09 och det va rast, jag skulle på möte med chrille då och ringde honom men han va inte där ännu, så gick upp i fikarummet och käkade mina bananer, kl gick och chrille kom inte, sen gick vi ut och jobbade tänkte han kommer väl strax, men nej nej, inte förän precis innan11 ringde han, så mitt planerade samtal till en älskling gick åt pipan idag också tyvärr:(
men iaf möte med chefen och det gick ju bra, är nu inte längre provanställd utan tillvidareanställ, mysmys ju, och jobbmobil ska jag få, eller nåt, kan förklara i telefon om nån som undrar...men det vart lite allvarligt snacka och lite skitsnack under fiket...

sen va väl kl 1145 nånting när vi va klara och vi gick för att möta dom andra, kolla vad dom hade för sig. men det blev lite skitsnack och sen drog chrille och vi gick på rast=) peter drog hem för att fixa inför dopet imorgon, vi andra tre gick på rast jag käkade min matlåda och ringde min älskling=)

sen va det dags att jobba igen och jag körde lite isolering med dörrarna, jobba fram till 1520 typ sen dro vi hem och åkte tåget hem med niklas, va hemma 1615 typ, satte mig vid datan för att se hur det hade gått för mitt kära Real Madrid i dagens match, som även va seriens sista och det krävdes förmodligen vinst för att klara av att gå upp till div 6 inför nästa säsong.
och klarade mina grabbar det tro ni?

klart, ledde med 4-0 i halvtid tror jag och till slut så stod det 6-0 när matchen va slut, UNDERBART
helt grymt med denna avslutning och slutade 2a i serien..grymt!

efter det hoppade jag in i duschen, niklas stack iväg med tobbe, sedan packa ja ihop lite grejer och stack till rosers, mor o far skulle till husvagnen så jag tänkte att jag kunde åka och umgås med henne ikväll, mysmys ju!
hon ska jobba ikväll därför hon inte följde med till husvagnen tror jag.

vi har lagat mat, ätit kollat tv och käkat chips popcorn o dip o läsk, tror vi ska ta lite glass nu också..myyyys
nu satte jag mig vid datan en sväng för att blogga och snacka msn=)

men snart är det slut med det, då är det tv och lustgården och fråga olle repriser..sen är det nog dags att sova efter att jag gått till sängen för att "sova"

men det va väl min dag, kan väl berätta att jag ska flytta hem till rosers iaf, ett tag, sen får jag se, om jag hittar en lägenhet eller ett helt annat alternativ som jag drömmer om ,tiden får visa vad som händer! här kommer jag iaf att bo ett tag nu=)

men nu ska jag avsluta bloggen och återgå till tv och syster.
hoppas att ni alla haft en helt underbar dag!
och att eran helg blir minst lika bra

för övrigt gissar jag att Malmö vinner med 2-0 imorgon mot råttorna

Puss på dig Jessica!
tänker på dig älskling

*vinkar*


Hur många norrmän krävs det för att skruva fast en glödlampa?
1000
En som håller i lampan och resten skruvar på huset


*Dagens Sötsarg*
Tänker på dig och er och hoppas att snart blir allt som det ska

*VARFÖR DET ÄR SKÖNT ATT VARA MAN*
Telefonsamtal är avklarade på LÄTTA 30 sekunder

Kommentarer
Postat av: Jessie

Ja du här händer det saker... shit... ja jag ser fram emot att få höra mer om det där sen... jag vill som vanligt ha ALLA detaljer...
Men nu e det dags för Lustgården... YEAHJ!!!
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback