Fredag 13/4

Hejsan!

Som ni ser är det FREDAGEN DEN TRETTONDE IDAG

Någon som haft otur idag?
Inte jag, inte nå större iaf, men just Fredag 13 har aldrig varit någon otursdag för mig, utan jag har haft tur istället på denna dag flera gånger, vad jag haft för tur kommer jag inte ihåg, men jag vet att jag flera gånger haft det i alla fall=) hoppas detta håller i sig!

Nån mer som känner igen sig av att ha tur på denna dag?


Nej nu ska jag berätta lite om dagen i alla fall

FREDAG

Vaknade 0536 av att niklas banka på sovrummsdörren och sa att det va dags att kliva upp, då stod han redan påklädd och redo att dra, knas kille det där, i alla fall, han drog iväg och jag satte mig och käkade frukost, sen borsta tänderna och klädde på mig innan jag bar mig ner til tåget, somnade som vanligt och vaknade sedan igen när telefonen ringde..för att inte somna om börjadejag att skriva ett sms till Jessie. ko mfram gick av tåget och gick till den andra perrongen där mitt nästa tåg alldeles strax skulle komma. hoppade på tåget, och satte mig på en stol, och lyckades ju gå på i samma vagn som en av hundarna(var bara en hund idag) så jag tog ett foto på den på tåget, och husse hörde det och jag kollade itne på honom men kände hur han glodde på mig och undra vad jag sysslade med.

men bilden blev tyvärr inge bra så jag tog bort den och bestämde mig istället för att videofilma den, inte nu på tåget utan sen när vi gick av tåget, efterso mjag visste att vi går av på samma ställe sen tidigare mornar. och ja när vi gick av så filmade jag hunden, och precis so mvanligt så fick han husses tidning och tog den i munnen och bar den..heltunderbar hund.

undr aom tintin klarar av att göra det, jag vet itne men jag är rät övertygad om det eftersom han ÄLSKAR att bära saker. måste testa det på honom iaf.

sen gick jag till jobbet och vi gick ut för att jobba vid 0715 idag tror jag, fredag so msagt så 5min till kunde vi slöa:) sen gick vi ut och började skrapa pelare som inte alls e så roligt, gick på rast vid 830 där det blev lite mackor och frukt. sedan tillbaka jobbade till 11 ungefär då jag vart lite less och testade rigna Jessie, och gissa vad, HON SVARADE
så det blev väl lite snack med henne i en halvtimme,
Gissa hur mysigt det va! så underbart att få prata med henne, kan itne förstå hur underbart det kommer att vara att få träffa henne..oj vad jag längtar

sen jobbade jag lite innan leo ringde och sa att det va dags för rast igen, så då gcik jag upp och käkade min matlåda, sedan blev det terror, sms terror, fick några skojiga sms som jag skickade vidare...
sedan vart kl strax efter 13 och grabbarna kände för att dra hem, jag va den första att hänga på kan jag tala om!
tog tåget hem, och när jag ska gå av tåget ser ajg att billy suttit (precis som vanligt nu för tiden) p åsamma tåg ca 10m ifrån mig och sovit han med...även putto hade suttit p åtåget så det blev lite snack med honom innan det bar hem till lägenheten.

blev en dusch, snacka lite på msn, lagade omelett, fixa lite filmer, sorterade lite på datan, ringa Jessie igen och hon svarade för andra gången i rad! WOHO lite imponernade kanske

sedan har jar käkat lite mat, började kolla p åfilm men så ko mjessie hem så då ändrade jag mina planer rätt så snabbt. SÅKLART
kalla mig konstig om du vill men jag tycker att det är helt underbart att sitta på msn en fredagkväll och prata med Jessie, så länge jag itne kan vara med henne p åriktigt så får detta duga, och det är mysigt so mfan det med. ikväll nästan mysigare än vanligt tror jag hur det nu är möjligt

har kollat på "talang 2007" och det va bra, sen som sagt haft sjukt kul här och strax är det dags för Lustgården och Fråga olle repriserna, och vanligtvis så brukar det vara skitbra tajming, först olle och sen lustgården, men vet ni vad, jo idag går dom samtidigt, hur illa är itne det...
nästan så att man ska ringa in och klaga!
sådär kan do mju verkligen INTE göra

har även spelat lite poker idag, inte har turen på min sida, men shit, fan fredan 13 idag ju, då borde jag ha tur, hm kanske har vänt? det förklarar saken...då förstår jag hur jag kan torksa med AA mot J3

mitt fotbollslag Real Madrid spelade idag igen, tyvärr blev det förlust mot serieledarna med 4-2, men med 2 omgångar kvar av serien ligger man p å3e plats och har allt i egna händer, vinner man båda matcherna går man upp en serie, vore sjukligt kul, men det återstår att se, har iaf två hemmamatcher=)

det va väl dagen, ska som sagt avslutas med tv tittande och sen ett samtal till älsklingen

Imorgon är det dags för Drömelvan att starta, skitkul, visa att man har koll på allsvenskan eller motbevisa det kanske, att man itne alls har någon koll..ska bli skoj.
Hur går det med era lag?

men nu ska jag avsluta denna blogg, får se om det blir någon imorgon, tveksam till det tyvärr,men i så fall blir det på söndag, vet inte riktigt hur morgondagen ser ut nämligen..men det visar sig

måste föresten tilläga att Jessie svarade i telefonen för tredje gången idag under kvällen, 3 gånger av 3, det kallar jag grym tjej!

men hoppas att ni haft en alldeles underbar fredag den 13e
Ta hand om er!
Puss Puss på dig Jessica


*vinkar*


Den ena norska nöten sa till den andra.
-Jag är helt knäckt


*Dagens Sötsarg*
Shit vad vi har skrattat idag baby, nu mår vi som vi ska igen=) PUSS

*VARFÖR DET ÄR SKÖNT ATT VARA MAN*
Du behöver aldrig köra vidare till nästa bensinstation pga att denna var för äcklig

Kommentarer
Postat av: Jessie

Ja men visst e jag duktig... vi får vell se om jag lyckas svara nästa gång också... men det ska jag nog kunna lyckas med hoppas jag...
Men herregud människa... altså man ska ju inte kunna skratta så mycket som vi gjort ikväll... helt sjukt ju... du e bäst...
Skönt att höra att din dag också varit bra...
Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback